خانه / جشنواره / گزارش خبرنگار ماهین نیوز از نمایشگاه کتاب

گزارش خبرنگار ماهین نیوز از نمایشگاه کتاب

مدیر کمیته روابط عمومی نمایشگاه کتاب تهران درباره برنامه‌های این دوره گفت: بعدازظهر روز اول افتتاحیه مردمی داریم و نمایشگاه با حضور مردم آغاز به کار خواهد کرد. اگر برنامه رسمی با حضور مسئولان و سفرا داشته باشیم اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب تهران در مسیریاب و پیام‌رسان ایرانی/ صحاف: افتتاحیه نمایشگاه، مردمی خواهد بود

مجید صحاف، مدیرکمیته روابط‌ عمومی سی‌ و‌ چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران  با اشاره به اینکه امسال فعالیت‌های خوبی در حوزه اطلاع رسانی صورت گرفته است، گفت: راهنمایی‌های لازم در محیط مصلای امام خمینی (ره) و نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای مخاطبان در حال تدارک و بخشی هم اکران شده است.

وی با بیان اینکه برنامه مسیریاب «نشان» هم آمادگی کامل دارد تا این سرویس را به مردم بدهد، اظهار داشت: در پیام رسان «بله» هم یک صفحه فعال داریم که تمام اخبار مربوط به نمایشگاه در آنجا اطلاع‌رسانی می‌شود و مخاطبان می‌توانند برای عضویت در کانال پیام رسان «بله» نمایشگاه کتاب تهران عدد ۱۰ را به ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنند.

وی در ادامه بیان کرد: امسال مخاطبان می‌توانند از همه درهای مصلی و نمایشگاه کتاب وارد شوند و به راحتی مسیر و نشانی بخش‌های مورد نظرشان را پیدا کنند؛ به طوری که در ورودی‌ها مسیرشان مشخص شود. بعدازظهر روز اول افتتاحیه مردمی داریم که با حضور مردم نمایشگاه آغاز به کار خواهد کرد و اگر برنامه رسمی با حضور مسئولان و سفرا داشته باشیم اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

صحاف درباره زیرساخت‌های رسانه‌ای نمایشگاه کتاب تهران گفت: امسال شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی به طور ویژه حضور خواهند داشت و شبکه اینترنتی کتاب هم برنامه‌های ویژه‌ای دارد. طوری که روزانه بیش‌ از ۶ ساعت برنامه زنده دارد و در تعاملی که با صداوسیما داریم، مردم می‌توانند نمایشگاه کتاب را از آنجا پیگیری کنند و همچنین اطلاع رسانی در فضای شهری نیز از چند روز دیگر شروع می‌شود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سلبریتی های کور و کر و لال و بی خاصیت

آنهاییکه برای یک زن فاحشه نوحه سرایی می کردند، حالا معلوم است که چرا در مورد غزه ساکت هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *