خانه / تمدن پژوهی / لیبرالها و سکولار ها نمی خواهند حزب الله کار را تمام کند
لیبرالها و سکولار ها نمی خواهند حزب الله کار را تمام کند

لیبرالها و سکولار ها نمی خواهند حزب الله کار را تمام کند

کشتی‌ها و سکوهای گازی اسرائیل در تیررس موشک‌های دریایی حزب الله

تهران-ایرنا- یک منبع نظامی صهیونیستی با اشاره به ضعف‌ها و نگرانی‌های نظامی و امنیتی این رژیم گفت که حزب الله لبنان توانسته است در طول سالهای گذشته توان نظامی خود را به طور کامل تقویت و موشک های دریایی بدست آورد که تهدیدی واقعی برای کشتی ها و سکوهای گازی رژیم اسرائیل به شمار می‌رود.

به گزارش روز شنبه ایرنا، وبگاه صهیونیستی «والا» در گزارشی به نقل از یک منبع نظامی رژیم صهیونیستی بدون ذکر نام نوشت که حزب الله لبنان روی بد خود را به اسرائیل نشان داد و از طریق ایران و سوریه، موشک های پیشرفته از جمله موشک های ساحلی دریافت کرده که تهدیدی واقعی برای سکوهای گازی و کشتی های اسرائیل به شمار می رود. حزب الله توانسته است در طول سالهای گذشته توان نظامی خود را به طور کامل تقویت کند.

این منبع صهیونیستی ادامه داد که این تحولات با نگرانی های دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی همزمان شده است که معتقد است ایران، حزب الله و گروه های فلسطینی برنامه مشترکی برای عملیات نظامی علیه این رژیم در جبهه های مختلف دارند؛ همانگونه که چند هفته پیش رخ داد.

کشتی‌ها و سکوهای گازی اسرائیل در تیررس موشک‌های دریایی حزب الله

وی اضافه کرد: اسرائیل نگرانی روز افزونی درباره افزایش عملیات حزب الله برای جمع آوری داده های اطلاعاتی دریایی درباره اهداف اسرائیلی از جمله کشتی ها، دکل های گازی و زیرساخت های دیگر در سواحل سرزمین های اشغالی دارد.

این منبع نظامی گفت که «یو آو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اخیرا اطلاعاتی درخصوص تلاش حزب الله با کمک ایران و سوریه برای دستیابی به سلاح پیشرفته دریایی دریافت کرده است.

وی افزود که حزب الله به منظور تهدید کشتی های موشک انداز و جنگنده های رژیم صهیونیستی، برای دست یابی به موشک های زمین به هوا نیز تلاش می کند.

به ادعای این منبع، یکی از اهداف اصلی حزب الله، دستیابی به سامانه موشکی «یاخونت» ساخت روسیه است که در سوریه وجود دارد.

وی اضافه کرد که ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این هم به این تلاش ها پرده برداشته بود اما اکنون منابعی در دستگاه امنیتی این رژیم می گویند که در سایه تغییرات در خاورمیانه و نزدیکی روابط ایران و روسیه، این امر ممکن شده است.

کشتی‌ها و سکوهای گازی اسرائیل در تیررس موشک‌های دریایی حزب الله

این منبع با اشاره به این نگرانی های گسترده رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم در ماه گذشته جمع آوری داده های اطلاعاتی دریایی به چند شیوه از جمله گشت زنی هوایی برای رصد فعالیت دریایی حزب الله را افزایش داده است.

بر اساس این گزارش، اخیرا شهرک‌ها و شهرهای مرزی در شمال و غرب الجلیل در فلسطین اشغالی از خاک لبنان هدف ده‌ها موشک قرار گرفت.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با تأیید این حملات اعلام کرد که شلیک موشک از خاک لبنان به شهرک‌های این رژیم در شمال فلسطین اشغالی را رصد کرده است.

رژیم صهیونیستی هم اکنون با بحران شدید داخلی و چند دستگی سیاسی روبرو است و به اذعان خود مقامات صهیونیست، توان و قدرت این رژیم در برابر محور مقاومت نیز دچار فرسایش شدید شده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دستور به کاخ سفید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *