خانه / اسلم قزوینی / پزشک قاتل و حامیانش

پزشک قاتل و حامیانش

حسینی:
انتشار برای نخستین‌بار / ولایتی و پزشکیان پشت دکتر قاتل درآمدند

مادر شهید عجمیان: در دادگاه بدوی حکم اعدام آن آقای دکتر آمد، اما آقای «ولایتی» و آقای «پزشکیان» پشت ماجرا در آمدند و از آن طرف حمایت کردند و در دادگاه دیگری حکم اعدامش لغو شد.

برای اینکه زیاد تابلو نشود یکی دو نفر دیگر هم عفو دادند که این آقای دکتر زیاد در چشم نیاید، و دو نفری که اعدام کردند بی کس و کار بودند. یکی خانواده‌ای نداشت و یکی فقط یک برادر معتاد داشت.

سرداران رده بالا و مسئولین مملکتی که به دیدار ما می‌آمدند می‌گفتند هر کاری دارید بگویید، ما فقط می‌گفتیم حکم اعدام آن دکتر را بگیرید. ولی می‌رفتند و پشت سرشان را هم نگاه نمی‌کردند.

مادر شهید عجمیان گفتند: آن دکتر قاتل از دراویش است و پشتوانه دارد، لذا توانسته‌اند به شیوه‌های مختلف از اعدام نجاتش بدهند. خیلی از این رفتار قوه قضائیه ناراحت بودند و تنها درخواستشان «اعدام آن دکتر قاتل در محل شهادت سید روح الله» بود.

@BisimchiMedia

باقالا ازعهد بوق تا امروز!
باقالا سابقه چندین هزار ساله دارد و از دیرباز توسط یونانیان، رومیان باستان و همچنین مصریان فراعنه مصرف می‌شد حتی نمونه‌هایی از باقالا در قبرهای مصریان باستان پیدا شده است!
باقالا منبع خوبی از ویتامین، آهن، مس، کلسیم و پتاسیم است و به همین علت باعث کاهش فشار خون می شود.

@danestanihay_jahan

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Ahmad Mahini0

گروه: غزنی تا غزه

در حالیکه مردم نان ندارند بخورند،انفال و اموال عمومی برای پس انداز نیست بلکه برای تقسیم کردن است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *