خانه / جشنواره / هوارا خدا سرد کرد تا زنها روسری سر کنند

هوارا خدا سرد کرد تا زنها روسری سر کنند

از طراحی قجری باید به طراحی اسلامی رسید

طراحی قجری وابسته به منافقین است چون نام اصلی مریم قاجار عضدانلو است  و طراحی لس انجلسی مربوط به سلطنت طلبها است و طراحی اسلامی همان حجاب فاطمه الزهرا است

سومین دوره رویداد ملی مدآفرین در حالی به کار خود پایان داد که توانست نظر تعداد قابل توجهی از طراحان جوان و حتی نوجوانان علاقه‌مند به طراحی لباس را به خود جلب کند. این رویداد تلاشی برای فراهم کردن یک فرصت رقابتی ـ ارتقایی برای طراحان جوان با هدایت منتورها و داوران باتجربه بود که با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، بسیج اصناف و تعدادی از فعالان حوزه مد و لباس برگزار شد.

مد آفرین

اما آیا این رویداد موفق به آفرینش مد در کشورمان شده است؟
برگزاری چنین رویدادهایی کدام بخش از نیاز حوزه مد و لباس کشور را برطرف می‌کند و چه موانعی در مسیر ارتقای هر چه بیشتر هنر صنعت مد و لباس ایران وجود دارد؟

آریایی

آزاده آریایی، کارشناس واحد آموزش ، پژوهش و نوآوری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور که خود نیز یکی از فعالان حوزه مد و لباس و عضو شورای سیاست‌گذاری، داور و مسئول کمیته آموزش رویداد مدآفرین است طی گفت‌وگویی به سؤال‌های مطرح در این حوزه پاسخ داد و با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز رویداد مدآفرین، در پاسخ به این سؤال که مدآفرین یک رویداد مد است یا جشنواره یا یک استارتاپ مرتبط با مد؟ گفت: مدآفرین همانطور که از نامش مشخص است، یک استارت‌آپ جوان است که برای آفرینش مد طراحی شده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

نتانیاهو را سریعتر دراز کنید

✅عدم محبوبیت نتانیاهو در میان صهیونیست ها 🔸محبوبیت نتانیاهو به دلیل مدیریت او در جنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *