خانه / جشنواره / سید شهاب الدین حسینی

سید شهاب الدین حسینی

محمدعلی رامین:
سرگشاده به
هنرمند ارزشمند سینما و تلویزیون
جناب‌آقای سید شهاب‌الدین حسینی
مراقب «چرخه باطل لجاجت» باشید!
همراه با بهترین سلام‌ها🌹

یکم= با روحیه لطیف پائیزی خود از «خشونت‌ها»، بدون در نظر گرفتن توطئه‌های ضدملی، ابراز برائت کردید، اما خشونت‌طلبان بی‌رحم، از عواطف انسانی شما سوءاستفاده کرده و میهن امن و آرام شما را با گسترش اغتشاشات، ناامن ساخته و با قتل ده‌ها نفر از نیروهای حافظ امنیت، صدمات بسیاری به مملکت شما زدند.

دوم= اخیراً بر اساس یک برداشت احساسی، برای نجات قاتلین یک شهیدمظلوم اقدام کردید، اما وساطت عاطفی و ناهماهنگ شما با خانواده شهید مظلوم، با برداشت حمایت از قتل و همراهی با جنایتکاران تعبیر و تقبیح شد و شما آزرده خاطر شدید.

سوم= حالا با ابراز «احساسات ضدجنگ» که در جایگاه یک هنرمند آگاه به تحولات جهانی و با اشراف به تغییر قطب‌بندی‌های جدید، می‌توانست بسیار پسندیده باشد، باز اعتبار هنری خود را نابجا هزینه کرده‌اید؛ پرسش عموم علاقه‌مندان این است که چرا در جنگ‌های تحمیل شده «ناتو و همپیمانانش» علیه ملت‌های مسلمان فلسطین، افغانستان، لیبی، سوریه، عراق، یمن، سودان و سومالی و… تابحال چیزی نگفته‌ و اعلام موضع نکرده‌اید؟!

البته موضع‌گیری علیه روسیه هم در جای خودش می‌توانست بدون اشکال باشد؛ اما چرا تعبیری «سیاسی-نظامی» بکارگرفته و آن را یک «کشور متخاصم» نامیده‌اید!؟ مگر در این مورد خاص، علیه کشور شما حمله و خصومتی انجام گرفته یا مگر شما شهروند اوکراین هستید!؟

آیا تابحال آمریکا را به خاطر ۱۲۰ سال تجاوز و اشغال و تخاصم پایان‌ناپذیر ضد ده‌ها کشور جهان یا حتی به دلیل هفتادسال تخاصم و تجاوز و کودتا و تحریم و تهدید علیه ملت و کشور خودتان، هرگز یک «کشور متخاصم» نامیده و یا سرزنش کرده‌اید؟

آیا بخاطر تجاوزات پرشمار نظامی فرانسه در آفریقا و آسیا، از پذیرش جایزه و عنوان اهدایی «جشنواره فیلم کن»، اجتناب کردید!؟

چرا در مورد روسیه که از پیشروی ناتو به سمت شرق (برای محاصره ایران) جلوگیری می‌کند، این‌بار، نه در قامت یک هنرمند متعهد و رسالت‌مدار، بلکه در نقش یک سیاستمدار همپیمان با غرب یا یک افسرنظامی عضو ناتو ظاهر شده و با جانب‌داری صریح از اتحادیه نظامی آتلانتیک شمالی «ناتو»، روسیه را متجاوز معرفی می‌کنید؟…

آیا می‌دانید که اوکراین بعد از کسب استقلال از شوروی سابق و جدایی از پیمان نظامی «ورشو»، متعهد شده بود که هرگز وارد پیمان نظامی «ناتو» نشود و خاک اوکراین را محل استقرار موشک‌ها و سلاح‌های جنگی اروپا و آمریکا علیه روسیه نسازد؟؛ ولی طی ده سال اخیر، خلاف تعهدات خود، به نحو فزاینده‌ای به پایگاه اصلی غرب برای تجهیزات نظامی علیه روسیه و نیز محل تشکیل ارتش اروپایی نئونازی (شبه داعش) تبدیل شده و به سرکوب ضدانسانی روس_تباران آن سرزمین پرداخته است؟

آیا شایسته است که بعد از انتشار شایعاتی درباره مذاکرات محرمانه برای بازپس‌گیری سرزمین‌های جدا شده (مناطق قفقاز و غیره) از ایران در عهد تزارها که اینک با موافقت رهبران روس همراه شده، حالا شما روسیه را یک کشور متخاصم بنامید و به عنوان یک ایرانی، مخالف الحاق مجدد سرزمین‌های شمالی به کشورتان تلقی بشوید؟

چرا هرکسی، با هر تخصصی و منطبق بر مسئولیت و رسالتی که به عهده دارد، کار خودش را متمرکز و متعهدانه انجام ندهد و با غفلت از پیشرفت تخصصی حوزه کاری خودش، مانع پیشرفت بخش‌های دیگر کشورمان بشود؟…

ادامه این مسیر «دور باطل لجاجت» به سود خردمندان هیچ قشری، از جمله هنرمندان ما نیست؛ نظر شما چیست؟…

سلامت و سعادت و درخشش روزافزون هنری شما و همه هنرمندان ارزشمندمان را، در راستای شکوفایی ابعاد فاخر هنری هم‌میهنان عزیزمان خواستارم🌷

محمدعلی رامین
بیست‌ویکم اسفندماه ۱۴۰۱

@Ofoghaala

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

نتانیاهو را سریعتر دراز کنید

✅عدم محبوبیت نتانیاهو در میان صهیونیست ها 🔸محبوبیت نتانیاهو به دلیل مدیریت او در جنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *