خانه / جشنواره / ویروس کرونا برای قتل عام نرم بوده است

ویروس کرونا برای قتل عام نرم بوده است

reza:
«شهرام عبدلی» درگذشت

🔹«شهرام عبدلی» بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، امروز در بیمارستان قائم مشهد درگذشت.

⛔️ به اخبار فوق #محرمانه بپیوندید👇🏻

🌐 @Mahramane_news

♦️آمریکا: ویروس کرونا منشا آزمایشگاهی داشته است

🔹 نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال امروز یکشنبه در گزارشی اعلام کرد که وزارت انرژی این کشوردر تحقیقات خود در خصوص منشأ ویروس کرونا، به این نتیجه رسیده است که این ویروس از یک آزمایشگاه منشا گرفته است.

⛔️ به اخبار فوق #محرمانه بپیوندید👇🏻

🌐 @Mahramane_news

tabib:
😱فاجعه ای تکراری!

♦️ ماجرای «ساق پای انسان» در سطل زباله محله طرشت

خبرگزاری تسنیم نوشت:
🔹جمعه پاکبان شهرداری تهران که در محله طرشت مشغول کار بود، در سطل زباله‌ای با یک ساق پا بریده شده انسان مواجه شد و موضوع را بلافاصله گزارش کرد.
🔹کارآگاهان که متوجه وجود دوربین‌های مداربسته در اطراف سطل شده بودند به بازبینی فیلم آن پرداخته و پی بردند یک مرد میانسال از پنجره یک خودرو ساق پا را که داخل پلاستیک بوده به سمت سطل پرتاب کرده است.
🔹مظنون این پرونده پس از رویارویی با پلیس به تیم جنایی گفت: چند روز قبل به دلیل دیابت در بیمارستان بستری شدم که بخاطر شدت بیماری‌ام کادر درمان بیمارستان، یکی از پاهایم را در عمل جراحی قطع کردند!
🔹مرد میانسال ادامه داد هنگامی که خواستم از بیمارستان ترخیص شوم، بیمارستان، پای قطع شده خودم را به من تحویل داد تا آن را دفن کنم! اما آنقدر عصبی و ناراحت بودم که در مسیر حرکت پا را به سطل زباله‌ای در محله طرشت پرتاب کردم و به سمت خانه آمدم!

👌سالانه قریب صد هزار پا بخاطر دیابت ( که حاصل حذف سبوس از آرد و حذف شکر سرخ از زندگی مردم است) بشکل جاهلانه ای توسط نظام پزشکی رسوای هاریسونی بریده می‌شود!!!😞

🔶کانال خبرگزاری طب

مملکت #امام‌_زمان با عنایات خود اهلبیت سرپاست وگرنه حاکمانش برای نابودی آن هرچه توانسته اند کرده اند‼️

#میلاد_امام_سجاد 💚🌷
#ماه_شعبان

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

خرمشهر ها در پیش آست

نشسته خبری گرامیداشت چهل و دومین سالروز آزاد سازی خرمشهر روز ملی مقاومت ایثار و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *