مصرف چند برابری اگر برای رفاه نیست پس برای خنده است؟
مصرف چند برابری اگر برای رفاه نیست پس برای خنده است؟

برای خنده

هر پیشرفتی ایران میکند برای خنده است و مایه تمسخر‌؟ وقتی پهباد میسازد میگویند فتوشاپ است  وقتی روسیه در خواست پهباد میکند میگویند ایران به جنگ اکراین رفته وقتی میگویی در ایران مصرف هرچیزی ده برابر متوسط دنیا است می گویند مردم ایران نان ندارند بخورند و… اگر در ایران زلزله شود میگویند تقصیر دولت است بمب اتمی فرمایش میکند و اگر در ترکیه زلزله شود میگویند چرا ایران کمک نمیکند وقتی میگویی تولید به حد اشباع رسیده مردم نیاز به خرید ندارند میگویند مردم پول ندارند و وقتی ثبت نام خودرو اعلام میشود ۱۱میلیون نفر پول می‌ریزند برای ۱۱هزار خودرو میگویند در ایران همه چی هست فقط مدیریت نیست. اما تعجب می‌کنند که چرا هنوز ایرانی زنده است وقتی میگویی ایران ابرقدرت است میگویند ابر قدرت کسی است که قدرت پول ملی بالا باشد پولی وقتی چین پول ملی خود را کاهش میدهد میگویند میخواهد امریکا را به زمین بزند وقتی میگویی ایران امپراتور دریاها است میگویند فقط نیروی دریایی علامت قدرت نیست اما کشتی پاناما را که می‌دزدند میگویند برای ایران اسلحه میفروخته وقتی میگویی مدیریت ایران بالاترین مدیریت ها است میگویند متخصص هستند ولی بیکارند. اشباع شدن ایران از نیروی کار امد را فرار مغز ها میگویند و اعتراف می‌کنند ایرانی هر جا رفته مدیریت انجام را بدست گرفته میگویند ایران های تک ندارد ولی اعتراض میکنند چرا موشک بالستیک تولید میکند گویا بدون های تک میشود موشک و پهباد ساخت انها فکر میکنند کلیه درسهای حوزوی فقط برای خنده است ، محاربه با خدا در قران که به بانکها  اطلاق میشود برای خنده است. و قوه مجریه باید قران و نهج البلاغه را بخواند برای خنده تا تقویت شود و نظریه های اسراییلی را پیاده کند. رباخواری اگر در بانکها هست برای خنده است از همه جالب تر می گویند درس مکاسب را در سطح و خارج بخوانند ولی برای خنده تا تقویت شوند اصول بازرگانی سرمایه گذاری را اجرا کنند اعمال ماه شعبان و رمضان همه برای خنده است و ما باید کارخودمان را بکنیم و خر خودمان باشیم ض بعضیا منتظرند تا به هر بهانه ای، مسواک زدن و نخ دندان کشیدن را تعطیل کنند. یک شب خیلی خوابشان می آید. درحدی که می‌توانند شیرینی خامه‌ای پنهان در زوایای یخچال را پیدا کنند و یواشکی بخورند، اما نمی‌توانند خمیردندان روی مسواک شان بگذارند و آن را در دهان جابجا کنند! یک بار می‌گویند اصلا خمیردندان برای دندان ضرر دارد. یک بار مسواک شان گم می‌شود. یک بار نخ دندان شان تمام می‌شود. اخیرا هم که بهانه جدیدی پیدا کرده اند! می گویند« با توجه به تولید ایمپلنت های فک و صورت در شرکت‌های دانش بنیان، ما تصمیم گرفته ایم برای حمایت از تولید داخلی، دندان های مان را نابود کنیم و مشتری ایمپلنت های وطنی شویم!». خواهرم! برادرم! اینقدر دنبال بهانه برای لاپوشانی تنبلی ات نباش! رک و پوست کنده بگو «حال ندارم مسواک بزنم» و خلاص! 

البته که ما هم خیلی خوشحالیم که به گفته مدیرعامل شرکت سازنده ایمپلنت های تیتانیومی، «این شرکت هم اکنون ۶۵ درصد بازار کاشتنی‌های فک و صورت و ۱۰ درصد بازار کاشتنی‌های ستون فقرات در ایران را تأمین می‌کند و حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد این محصولات را به کشور آلمان نیز صادر می‌کند. تمامی قطعات ما استانداردهای بین‌المللی دارند و در حال دریافت استاندارد اروپایی نشان CE هستیم تا بتوانیم محصولاتمان را مستقیماً از ایران به تمام کشورها نیز صادر کنیم». 

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Todos los estudiantes militantes y el pueblo revolucionario de Estados Unidos deberían llevar la fotografía de Ahmad Mahini, el candidato presidencial de Estados Unidos, para que los árabes reaccionarios no se consideren cómplices.

دستفروشان ناجی اقتصاد شهری

دستفروشان و تولید کنندگان زیر زمینی ناجی اقتصاد شهری Todos los estudiantes militantes y el pueblo revolucionario de Estados Unidos deberían llevar la fotografía de Ahmad Mahini, el candidato presidencial de Estados Unidos, para que los árabes reaccionarios no se consideren cómplices.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *