خانه / جشنواره / جایزه مصطفی

جایزه مصطفی

جایزه فناوری  دی هشت گزارش ماهین نیوز از پارک فناوری پردیس

در راستای تجلیل از دانشمندان برجسته و زمینه‌سازی همکاری و توسعه علمی و فناوری در جهان، جایزه مصطفی(ص) به عنوان یکی از نمادهای شایستگی و برتری علمی در سطح جهان در سال ۱۳۹۱ به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید. این جایزه که به صورت دوسالانه به دانشمندان و پژوهشگران برتر جهان اسلام اعطا می‌شود، به اثری نوآورانه در مرزهای دانش تعلق می‌گیرد که توسط افرادی شاخص در حوزه‌های علم و فناوری ارائه شده و زمینه‌ساز بهبود زندگی بشریت باشد.

جایزه مصطفی(ص)  توسط پارک فناوری پردیس با محوریت شناسایی و معرفی برترین‌های علم و فناوری جهان اسلام، با هدف افزایش سطح همکاری و هم‌افزایی، زمینه‌‌‌‌سازی برای رشد و شکوفایی تمدن نوین اسلامی، ایجاد فضای همکاری و تعامل بین متخصصان و دانشمندان بنیانگذاری شد. همچنین معرفی جایزه به‌عنوان یکی از نمادهای مهم شایستگی و برتری علمی در سطح جهان را دنبال می‌نماید. این جایزه حوزه‌های علم و فناوری ارتباطات و اطلاعات، علم‌و‌فناوری زیستی و پزشکی، علم‌و‌فناوری نانو و کلیه زمینه‌های علم و فناوری را پوشش می‌دهد.

جایزه مصطفی(ص) در سال ۱۳۹۵ و در پانزدهمین مجمع عمومی کمیته علم و فناوری سازمان همکاری اسلامی (کامستک) نیز مورد تقدیر وزاری علوم کشورهای اسلامی قرار گرفت. نشریه علمی ساینس نیز از این جایزه به عنوان نوبل اسلامی یاد نموده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

گره ای که با دست باز می شود

روزانه ۶میلیون بشکه نفت صادر می کنیم، که در عرض این ۱۲۰سال قیمت واقعی ان: با بشکه ۱۰۰دلار بالغ بر ۸۰تریلیون دلار می شود. آیا مجلس جدید هم از مرده ملکه خواهد ترسید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *