خانه / تمدن پژوهی / برگزیدگان هشتمین جایزه جهانی اربعین تجلیل شدند

برگزیدگان هشتمین جایزه جهانی اربعین تجلیل شدند

برگزیدگان هشتمین جایزه جهانی اربعین (۱۷ بهمن‌ماه) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور و محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حسینیه الزهرا(س) این سازمان تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراسم اختتامیه هشتمین دوره جایزه جهانی اربعین با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام غلامرضا اباذری، رایزن فرهنگی ایران در عراق، هادی النجار، رئیس اتحادیه عکاسان عراق، حسین روزبه، معاون توسعه روابط فرهنگی بین‌المللی، محمدرضا بهمنی، معاون همکاری‌های علمی و فرهنگی و حسین دیوسالار، مشاور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جمعی از مهمانان داخلی و خارجی برگزار و برگزیدگان بخش‌های مختلف معرفی شدند.

شرکت‌کنندگان در هشتمین دوره این جایزه آثار هنری خود را در قالب عکس، فیلم، سفرنامه‌نویسی، فعالان فضای مجازی و کتاب با هدف ترویج فرهنگ حسینی و نمایش جلوه‌های دلدادگی به حضرت سیدالشهدا(ع) برای مسئولان این رویداد فرهنگی ارسال کردند.

در بخش عکاسی، محمد ابرهیم عبدالامیر از عراق و حمید عابدی از ایران به صورت مشترک اول شدند و علی رضویان از ایران و حسین الطیف از بحرین به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش کتاب نیز هادی غیاثی و محمد نصراوی از ایران مشترکا اول، زهره عیسی خانی و سید محسن امامیان از ایران به طور مشترک دوم شدند و ابراهیم الاسدی از عراق سوم شد.

همچنین در سفرنامه «بتول زهرا آکیول» از ترکیه اول شد و مریم شعبانلو و رؤیا سلمانی از ایران به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

سجاد محمودی از استرالیا و سید نعمت‌الله اسماعیلی از ایران نیز در بخش فیلم مشترکا رتبه اول را کسب کردند و در این بخش احمد احمدپور از ایران دوم شد و احسان فقیهیان، دیگر شرکت‌کننده از ایران مقام سوم را کسب کرد.

همچنین، در بخش فعالان فضای مجازی کانال اینستاگرام «Karbala_arbaeen» از ایران اول شد و کانال فیسبوک «oshaghe_arbaein» از ایران و صفحه اینستاگرام «Ashura Network» از عراق مشترکا دوم شدند و کانال اینستاگرام «hamidrezaborghei» از ایران سوم شد.

در ادامه این مراسم نیز، پوستر نهمین دوره جایزه جهانی اربعین رونمایی شد.

انتهای پیام/

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دستور به کاخ سفید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *