خانه / رفح و غزه / دانشجویان بازداشتی سرمایه براندازان
دانشجويان بازداشتي سرمايه براندازان
دانشجویان بازداشتی سرمایه براندازان

دانشجویان بازداشتی سرمایه براندازان

معاون وزیر علوم: پیگیر وضعیت دانشجویان بازداشتی هستیم

قم – ایرنا – معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی و انضباطی گفت: وضعیت این دانشجویان را به صورت مکرر پیگیری کرده و همچنان نیز به تلاش‌های خود ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالحسین کلانتری عصر چهارشنبه در نشست با فعالان فرهنگی دانشگاه‌های استان قم در تالار اندیشه دانشگاه قم همچنین افزود: اعتقاد ما این است که باید امر فرهنگی و منطق گفت‌وگو و مدارا را تکثیر و از حریم دانشگاه صیانت کنیم.

وی ادامه داد: احکام بخشی از دانشجویان، تعلیق و برخی بازداشتی‌های موقت، آزاد شدند؛ بخش دیگر نیز با رافت و بخششی که دستگاه قضا داشت، احکامشان تقلیل پیدا کرد.

کلانتری ابراز امیدواری کرد: این مسیر کماکان با پیگیری‌های ما ادامه داشته باشد و شاهد این باشیم که این‌ها که بچه‌های این مرز و بوم هستند، دوباره به دامن کشور بازگردند و از ظرفیت‌های آنها استفاده شود.

معاون وزیر علوم گفت: نگاه وزارت علوم اساسا ساز و کارهای ترمیمی و نه سازوکارهای تنبیهی است، معتقدیم که در درجه اول و تا سرحد ممکن باید از سازوکارهای ترمیمی در دانشگاه استفاده کرد.

کلانتری همچنین بیان داشت: ما محتاج یک ریل گذاری جدید هستیم و باید فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها و به طورکلی در کل کشور بازنگری شود، عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم و متناسب با تحول‌هایی که در متن جامعه و به صورت خاص در دانشگاه صورت گرفته و شاهد تنوع و تکثری از سلایق هستیم، بتوانیم برنامه‌ها و سیاست‌های فرهنگی را سامان بدهیم.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

America and Europe should accept their collapse and not save more money for their people

حذف نام اسرائیل

موقعیت برای حذف نام اسرائیل از سازمان ملل فراهم است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *