خانه / جشنواره / سردار درگذشت

سردار درگذشت

محمدحداد:
خداوند روح سردار قاسمی را که در روز شهادت حضرت فاطمه(س) از میان ما پر کشید را شاد کند.

🔹️ ایشان از سال ۹۹ بزرگترین و قوی‌ترین شبکه زیرساختی دورزنی تحریم را راه‌اندازی کرد؛ شبکه‌ای که امروزه انقدر قوی کار می‌کند که کشور نیاز چندانی به امتیاز فروش نفت در برجام ندارد و به همین سبب دشمن به آشوب داخلی روی آورده است.

🔹 مهارت‌ها و ارتباطات گسترده وی در میان چهره‌های نفتی ایران و جهان زبانزد بود بطوریکه خبرنگاری تعریف می‌کرد هنگامی که قصد داشته با وی مصاحبه‌ای بگیرد، وی با تماسی تلفنی یک حواله و قرارداد نفتی را امضا کرده است!( متخصصان می‌دانند این کار یعنی چه).
همچنین در سال ۱۴۰۰ به سبب موفقیت‌های بزرگ در فروش نفت در سمت معاونت اقتصادی نیروی قدس، دو بار تلاش ترور وی ناکام ماند. یکبار در بیروت، بار دیگر که به دفترش در تهران تیراندازی شد.

🔹️ در همان سال نیز برایش نامه‌ای تهدید آمیز همراه با یک دسته گل آمد که اگر به فروش نفت ادامه دهی، دفعه بعد این دسته گل را بر روی مزارت می‌گذاریم!

🔹ایشان اما از همان زمان با وجود بیماری و توصیه پزشکان ماند زیرا امید داشت طرح مسکن ملی، می‌تواند امید را در مردم افزایش دهد. یادش گرامی

#خبرگزاریMRC

@MRC_NEWS

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ماهان تیموری

ماهان تیموری ایران اباد

ماھان تیموری سردار آموزش سوشال مدیالو یکی از پیشگامان عرصھ علمی در ایرانماھان تیموری، در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *