خانه / غزنه تا غزه / مسیح هم باید محکوم شود
دختران بی حجاب از یک ویروس می ترسند ولی از خدا نمی ترسند
دختران بی حجاب از یک ویروس می ترسند ولی از خدا نمی ترسند

مسیح هم باید محکوم شود

♦️نرخ گوجه فرنگی در روزهای آینده کاهش می‌یابد

🔹نایب رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی:افزایش نرخ گوجه فرنگی مقطعی است و نرخ این محصول کشاورزی در روزهای آینده کاهشی خواهد شد.

🔹وزارت کشاورزی باید مانع عرضه پرتقال رنگ‌آوری شده در بازار شود اما متاسفانه اقدامی در این زمینه انجام نمی‌دهد و در بازار این نوع پرتقال موجود است که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند.

https://iGap.net/majleseenghelabi
🔴مولوی عبدالحمید در دیدار با نماینده مقام معظم رهبری چه گفت؟

🔹جمعی از علمای شاخص اهل سنت سیستان و بلوچستان با هیات اعزامی از سوی مقام معظم رهبری دیدار و به گفتگو پرداختند. امام جمعه مسجد مکی درباره واقعه ۸ مهرماه زاهدان، بیان داشت:

🔹 هیچ کس از ما نمی‌دانست و آمادگی هم نداشت که حادثه و اتفاقی پیش می‌آید ما نماز خواندیم و صحبت‌های ما هم در آرامش انجام شد و بعد از اتمام نماز معمولا اینجا اهل سنت نوافلی می‌خوانند و برخی در چهار رکعت اول بوده و برخی چهار رکعت را تمام کرده بودند که صدای تیراندازی به صورت مسلسل شنیده شد و ادامه پیدا کرد و مردم سراسیمه شده بودند.

🔹در شاهچراغ حادثه ای اتفاق افتاد و خیلی ها تسلیت گفتند اما حادثه‌ای به این بزرگی در زاهدان و خاش صورت گرفت اما هیچ کدام از مسئولان بلند پایه تسلیت نگفتند و انتطار این بود رئیس جمهور برای تفقد می‌آمد اما هیچکس تسلیت نگفت و کسی از بزرگان به استان سفر نکرد و برای همین مردم مقداری ناامید هستند.

https://iGap.net/majleseenghelabi
♦️صدور احکام اولیه دادگاه ناآرامی‌های اخیر در تهران/ یک نفر به اعدام محکوم شد

قوه قضاییه اعلام کرد:
🔹پس از برگزاری دادگاه تعدادی از متهمان اغتشاشات در استان تهران، احکام بدوی این پرونده‌ها از سوی دادگاه انقلاب صادر شد.
🔹فردی که یک مرکز دولتی را به آتش کشیده بود، به اتهام اخلال در نظم و آسایش عمومی، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت ملی، محاربه و افساد فی‌الارض _ محاربه از طریق به آتش کشیدن (تحریق و تخریب عمدی) به مجازات اعدام محکوم شد.
🔹احکام پنج متهم اغتشاشات اخیر نیز توسط شعبه پانزدهم و بیست و هشتم دادگاه انقلاب صادر شده است.
🔹این متهمان براساس اتهاماتی مانند اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم برضد امنیت ملی و اخلال در نظم و آسایش عمومی، به مجازات‌های حبس از ۵ تا ۱۰ سال محکوم شده‌اند./
https://iGap.net/majleseenghelabi

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمله به رفح مرگ اسرائیل است

ההתקפה של ישראל על רפיח היא רק סיסמה, אך בפועל היא גורמת לנפילה מוחלטת של ישראל ולסילוקה מזירת התקופה.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *