خانه / غزنه تا غزه / عامل جنگ بین دو قوم عجم قبول مناظره

عامل جنگ بین دو قوم عجم قبول مناظره

ضعف خود را به گردن دشمن نیندازید / دشمن کارش تحریک است

 

آقای عبدالحمید افزود: «اگر این مردم معترض هستند، به خاطر ضعف خود شماست. این‌ها را به گردن تحریک دشمن نیندازید. دشمن کارش تحریک است. ضعف‌های خودمان را باید ببینیم که در اجرای عدالت و خدمت‌رسانی به مردم و حل مشکلاتشان چه کوتاهی‌هایی کرده‌ایم. این مردمی که امروز فریاد می‌زنند به خاطر تحریک خارجی‌ها نیست بلکه به خاطر گرفتاری‌هایشان است. ما در بین مردم هستیم و این را می‌بینیم که مردم چه وضعیتی دارند.»

 

آزادی بیان و قلم کجاست؟ / منظورم از آزادی در ایران مقایسه با پادشاهی نیست مقایسه با صدر اسلام و دموکراسی است

 

آقای عبدالحمید درخصوص این که اگر آزادی وجود نداشت، شما این‌حرف‌ها را نمی‌توانستید بگویید، تصریح کرد: «عده‌ای می‌گویند شما اگر آزادی نداشتید، این حرف‌ها را نمی‌زدید. آزادی تحزب در ایران نیست و ما می‌دانیم که احزاب ایرانی و تشکل‌ها آزادی‌ای ندارند. آزادی قلم و بیان کجاست؟ ما سانسور شدید را می‌بینیم. چند روزنامه‌نگار الآن در زندان است؟ این‌ها را زندان نکنید. آن روزی که یک قاضی در دولت‌های گذشته با یک حکم ۱۲ روزنامه را یک‌شبه بست، من تکان خوردم. کجای دنیا ۱۲ روزنامه را یکجا می‌بندند؟ کجای دنیا قلم را اینقدر محدود می‌کنند؟ بله در جاهای دیگر هم محدودیت هست اما من جمهوری‌ها و کشورهای آزاد را مدنظر دارم. من با کشورهای پادشاهی مقایسه نمی‌کنم بلکه با دنیای آزاد و کشورهایی که دموکراسی دارند، مقایسه می‌کنم.»

 

او افزود: «من ادعا دارم و اعتقادم بر این است که در دوره خلفا آزادی‌هایی بوده که امروز در دموکراسی‌ها وجود ندارد و حاضرم مناظره کنم و این را ثابت کنم که دموکراسی اصلا به حد آزادی پیامبر (ص) نمی‌رسد. من جمهوری اسلامی را با آن دوران خلفا و حضرت علی [ع] مقایسه می‌کنم. این زندانی‌های سیاسی را باید آزاد کنید و با آن‌ها صحبت کنید. حرف‌های خوبشان را باید بشنویم و حرف‌های نادرست‌شان را باید با منطق پاسخ دهیم.»

 

اعتراض مسالمت آمیز حق مردم است

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

La membresía de Palestina en las Naciones Unidas es definitiva y su veto no es válido, por lo que Israel siempre será destruido Ahmad Mahini, el candidato a la presidencia de Estados Unidos

وتوی عضویت فلسطین فاقد اعتبار است

عضویت فلسطین در سازمان ملل قطعی است و وتوی آن اعتبار ندارد و به این وسیله اسرائیل همیشه از بین می رود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *