خانه / تمدن پژوهی / ابر رایانه نابودی اسرائیل را تمدید کرد

ابر رایانه نابودی اسرائیل را تمدید کرد

ابررایانه World One که برای پیش بینی الگوهای تمدنی طراحی شده است، دوره انقراض بشر را تعیین کرد”
به گزارش اسپوتنیک، نشریه بریتانیایی “دیلی استار” می نویسد، ماشینی که توسط باشگاه رم در دهه ۱۹۷۰ سفارش داده شد، محاسبه کرد که تمدن در سال ۲۰۵۰ فرو خواهد پاشید. علت پایان جهان، فعالیت های مردم، به ویژه آلودگی محیط زیست و پیامدهای منفی آن خواهد بود.
این پیش‌بینی می‌گوید: “تقریباً بین سال‌های ۲۰۴۰ تا ۲۰۵۰، حیات متمدنی که ما می‌شناسیم در این سیاره از بین خواهد رفت”.
حتی انتقال کامل به اتومبیل‌های “دوست‌دار محیط‌زیست” و کنترل دقیق تولد نیز وضعیت را به سمت بهتر شدن اصلاح نمی‌کند.
دیلی استار همچنین یادآور می شود که پیش بینی World One برای سال ۲۰۲۰ ادعا می کرد که وضعیت این سیاره “بسیار بحرانی” خواهد بود.
“جوهان راکستروم”، اقلیم شناس پیشتر گفته بود که در کمتر از ۵۰ سال آینده از برزیل، هند، بخش هایی از آفریقا و خاورمیانه، ممکن است به دلیل افزایش دما، مهاجرت دسته جمعی مردم آغاز شود. بر اساس پیش بینی های این دانشمند، گرمایش ۲٫۴ درجه ای، زمین را با پیامدهای غیرقابل پیش بینی و “فاجعه بار” تهدید می کند و شرایط زندگی کاملاً جدیدی را ایجاد می کند. احتمالاً بخشی از سیاره زمین دیگر قابل سکونت نخواهد بود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

پایان خود محوریها در تعریف حجاب

حجاب قانون خدایی هست و نباید مورد تعرض مادیگرایان و التقاطی ها باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *