خانه / جشنواره / ۷۲ضربه شلاق در انتظار دروغگویی و بی حجابی

۷۲ضربه شلاق در انتظار دروغگویی و بی حجابی

مجازات سخت منتظر کسانی است که باطل را به دروغ حق جلوه می‌دهند

خداوند در قرآن درباره منافقان دروغگو می‌فرماید: اینها در قیامت هم با دروغ سعی بر پوشاندن دروغ‌های دنیایشان دارند، درحالی که اینجا حق روشن است و آتش عاقبت آنها است.

مجازات سخت منتظر کسانی است که باطل را به دروغ حق جلوه می‌دهند

خبرگزاری فارس – قرآن و فعالیت‌های دینی: موضوع دروغ‌گویی خواص و چهره‌ها تحت تأثیر رسانه‌های غربی، از جمله موضوعاتی است که این روز‌ها بسیاری خواهان رسیدگی قضایی به آن هستند.

دروغ‌پراکنی‌هایی از چهره‌ها که باعث برهم خوردن نظم کشور شد

دروغ‌پراکنی‌های رسانه‌های معاند و بدخواه جمهوری اسلامی درباره قتل مهسا امینی و چند دختر دیگر و همچنین موضوع آشوب زندانیان اوین و مرگ دختری در اردبیل سبب شده تا برخی خواص و چهره‌های معروف هنری و ورزشی کشور هم تحت تأثیر قرار گرفته و با تکرار دروغ‌ها به موضوع دامن بزنند و سبب برهم خوردن بیشتر نظم کشور شوند.

خداوند در قرآن کریم بارها به موضوع دروغ و عواقب آن در جامعه و ایجاد نفاق با دروغ‌گویی اشاره کرده و دروغ‌گویان لعنت و به عذابی دردناک بشارت داده است که روز گذشته به آن پرداختیم و می‌توانید گزارش آن را از اینجا مطالعه کنید.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Ahmad Mahini

Marg bar Israel

I want from all my students in USA and Europe to speak persian من از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *