خانه / جشنواره / مرگ بر دیکتاتور یعنی مرگ بر خودشان

مرگ بر دیکتاتور یعنی مرگ بر خودشان

. سجادی:
kikha:
⭕️مرگ بر دیکتاتور!!! دیکتاتور کیست؟

◀️ یکی از شعارهای رایج این روزها، شعار مرگ بر دیکتاتور است. شعاری که مکرر شنیده شده و عده ای آنرا به رهبر انقلاب اسلامی نسبت می دهند.
♦️اول اینکه این شعار، متعلق به جبهه خودی بوده واکنون مصادره شده و بر علیه خودمان ورهبری که خود مخالف دیکتاتوری بوده و زخم آنرا قبل و بعد از انقلاب بر تن دارد، استفاده می شود.

🔴دوم اینکه واقعا دیکتاتور کیست؟

❌ دیکتاتور رضاخانی بود که با کودتای سوم اسفند ۱۲۹۹ روی کار آمد و با تسخیر ایران و زور روس و انگلیس و آمریکا از کشور تبعید شد.
❌ دیکتاتور رضاخان و محمدرضا پهلوی بود که اگر بر خلافش حرفی می زدند، چون تیمورتاش و جعفر قلی خان بختیاری و حتی علیرضا و برادرش محمدرضا پهلوی کشته می شدند.
❌ دیکتاتور کسی بود که قانون اساسی مملکت را تغییر داد تا پسرش محمدرضا پهلوی بتواند در سال ۱۳۱۷ با دختری مصری ازدواج کند و یا محمدرضا قانون اساسی را در سال ۱۳۴۶ تغییر داد تا همسرش فرح نائب السلطنه شود!!
❌ دیکتاتوری کسی بود که برای همه مردم لباس متحدالشکل الزام کرد که حتی مردان نیز باید فلان لباس و کلاه بر سر کنند و الا زندانی می شوند.
❌ دیکتاتور کسی بود که یک حزب بنام رستاخیز ایجاد کرد و گفت همه باید عضو آن شوند که اگر کسی نخواهد باید از ایران برود.
❌ دیکتاتور کسی بود که قدرت را از پدرش گرفت و سپس با کودتای انگلیسی ۱۳۳۲ تثبیت کرد و دولت دکتر مصدق را سرنگون کرد.
❌ دیکتاتور کسی بود که تصویر پسرش را بر سر در ادارات و مدارس میزد تا همه بدانند او جانشین اوست و پادشاه آینده ایران.
❌ دیکتاتور کسی بود که روز تولد خودش و پدرش را جشن ملی اعلام کرده و آن را رسما تعطیل عمومی می کرد.
❌ دیکتاتور آنهایی هستند که قانون را برنمی‌تابند، روزی خلاف قانون شعار تقلب سر داده و ابطال انتخابات را می خواهند و روزی دیگر بدون توجه به قانون ادعای قتل و شکنجه دختری را مطرح می کنند.
❌ دیکتاتور کسی است که مامور قانون را گلو می برد و آتش میزند و همزمان که شعار آزادی خواهی می دهد هر کس را که چون پوشش ندارد سنگ زده و هتک حرمت می کند.
❌ دیکتاتور کسی است وقتی مردم را در کنار خود ندارد با ربات ها هشتگ می زند تا بگوید ما بی شماریم.
❌ دیکتاتور کسی است که وقتی همزمان با دروغ پلیس را نیروی لبنانی می داند به موضع گیری‌ غربی ها دلخوش کرده و درخواست حمله آمریکا و حضور آنان به وطن را برای آزادی ایران می دهد.

✅ اما دیکتاتور کسی نیست که با اکراه خود آنهم با دو بار رای گیری در مجلس خبرگان مورد تایید مردم و قانون اساسی رای داده شده توسط ملت به رهبری برگزیده شد.
✅ دیکتاتور کسی نیست که حتی عکس خانواده اش را سانسور کنند و نمی شود تصویری از دختر و همسرش پیدا کرد و حتی عکس و تصویری از پسرش که عده ای مدعی جانشین او هستند را در اداره و حتی ارگانی انقلابی پیدا کرد.
✅ دیکتاتور کسی نیست که مسئولی را توبیخ می کند که چرا بر روی بنر، روز تولد او را اعلام کرده و می خواهند برایش جشن بگیرد.
✅ دیکتاتور کسی نیست که همه جور فشار را قبول می کند تا مانند سال ۸۸ قانون اساسی نقض نشود و همان بشود که مردم رای دادند.
✅ دیکتاتور کسی نیست که بیشترین مخالفانش در کشور قدرت می گیرند حتی آنهایی که سال ۸۸ روبرویش ادعای تقلب کردند، در دولت بعد وزیر می شوند.
✅ دیکتاتور کسی نیست که به راحتی عکس هایش را پایین می آورند، پاره می کنند، آتش می زنند، بدون اینکه بترسند، اخراجشان بکنند یا آنها را بکشند.
✅ دیکتاتور کسی نیست که با اسم و عکس و مشخصات خود در فضای مجازی مرگ بر اون سر می دهند و اصلاً نمی ترسند نیروهای امنیتی آنها را بگیرند و بکشند.
✅ دیکتاتور کسی نیست که از مردم بارها عذرخواهی کرده و اجازه می دهد صداهای مخالفان در رسانه ملی پخش شود.
✅ دیکتاتور کسی نیست که برای چند صدایی دل بسوزاند و بعضی از اطرافیان و مسئولین و نهادهای زیرمجموعه خویش را در اختیار کسانی قرار دهد که از منتقدین او هستند چون مجمع تشخیص مصلحت نظام و روزنامه اطلاعات….

#لبیک_یا_خامنه_ای

savabaemal

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Ahmad Mahini

Marg bar Israel

I want from all my students in USA and Europe to speak persian من از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *