خانه / جشنواره / پهبادهای بسوی دانمارک
دشمنان برنامه سازندگی ندارند بلکه تخصص آنها تخریب و آتش سوزی است
دشمنان برنامه سازندگی ندارند بلکه تخصص آنها تخریب و آتش سوزی است

پهبادهای بسوی دانمارک

در پی حمله روز جاری یک فرد مهاجم مسلح به سلاح سرد به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک، سفیر این کشور به وزارت خارجه احضار شد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایرنا در پی حمله روز جاری یک فرد مهاجم مسلح به سلاح سرد به سفارت جمهوری اسلامی ایران در کپنهاگ که با تهدید سفیر کشورمان، مجروح شدن یکی از کارمندان محلی و صدمات به خودروهای سفارت همراه بود، سفیر دانمارک توسط مدیرکل اروپای غربی به وزارت امور خارجه احضار شد.
در این دیدار مراتب اعتراض رسمی به عدم تأمین امنیت سفارت و دیپلماتهای کشورمان به اطلاع سفیر دانمارک رسید.
تأکید شد وفق کنوانسیون وین مسئولیت دولت میزبان در این باره روشن است و قویا انتظار می رود دولت دانمارک به تعهدات بین المللی خود در مورد تامین امنیت اماکن دیپلماتیک پایبند باشد.
سفیر دانمارک در پاسخ، ضمن عذرخواهی از اتفاق بوقوع پیوسته تاکید کرد تمهیدات امنیتی پس از این حادثه تقویت شده و ادامه خواهد یافت.
وی اظهار داشت مراتب را سریعا به کپنهاگ منعکس خواهد کرد.

🔴 پشت پرده فراخواندن شهروندان اروپایی‌ها از ایران؟!

🔻ماجرای اقدام هماهنگ هفت کشور اروپایی برای برحذر داشتن شهروندان خود و درخواست از آن‌ها برای ترک هرچه سریع‌تر خاک ایران در کنار اقدام خوب و قابل توجه دولت کانادا برای جلوگیری از ورود ۱۰ هزار تن از مسئولان و فرزندان آنها به خاک این کشور را باید در یک چارچوب کلان و پروفایل هماهنگ تحلیل کرد. در واقع آن چیزی که شاهدش هستیم یک طرح چند مرحله‌ای است که گام به گام در حال اجرا بوده و همانگونه که در تحلیل‌های چند روز اخیر هم گفتم تا حصول نتیجه سازمان‌های امنیتی غربی دست بردار ایران و مردم ایران نخواهند بود.

🔻به لطف دلیل تحریم‌ها، فشارها و تبلیغات سیاسی و اقتصادی غرب علیه کشورمان شهروند اروپایی چندانی در ایران به سر نمی‌برد و اینکه این کشورها از شهروندان خود خواسته‌اند تا ایران را ترک کنند مانند آن است که خواستار تخلیه قطب شمال از شامپانزه شده باشند و این شامپانزه‌ها همان بهتر که ایران را ترک کنند (البتع باید دید منظور آن‌ها از شهروند چه کسانی است!) با این حال این اتفاق پیامد و ادامه مستقیم تحولات چند هفته اخیر کشور، آشوب‌ها، تخریب‌ها و اقدامات تروریستی و امنیتی است که در گوشه کنار کشور شاهدش بودیم. همانگونه که در گزارش‌های روز گذشته هم نوشتیم سفارتخانه‌های کشورهای غربی هرکدام با ماموریتی خاص در ایران فعالیت می‌کنند و هر کدام از آنها باید یک بخش از طرح ضد ایرانی طراحی شده توسط میز ایران در ناتو را به نتیجه برسانند.

🔻مقاومت ایران و تسلیم نشدن در برابر پیشنهادات آمریکا در مورد برجام و بی‌اعتنایی به خواسته‌های کشورهای غربی در این زمینه، در کنار مقاومت تاریخی ملت یمن و رد کردن تمدید توافق آتش بس برای بار چهارم، درخواست‌های قدرتمند لبنانی‌ها جهت احقاق حقوقشان در حوزه گاز به پشتوانه سلاح مقاومت و در نهایت هم حمایت درست و تاریخی ایران از روسیه در جنگ علیه ناتو در اوکراین، دلایلی هستند که به صورت خیلی آشکار می‌توان آنها را عوامل عصبانیت غرب از ایران دانست. بنابراین آنها تلاش می‌کنند تا جایی که امکان دارد فشار را بر ایران افزایش دهند.

🔻همراه نشدن بیش از ۹۹ درصد از مردم ایران با آشوب‌های طراحی شده توسط موساد و سازمان‌های امنیتی منطقه‌ای مانند ترکیه و رژیم سعودی عملاً برنامه طراحی شده توسط این سازمان‌ها را ناکام گذاشت و باعث هدر رفتن صدها میلیون دلار سرمایه‌گذاری آنها شد. این سرمایه گذاری به ویژه در شمال عراق و انهدام مقرهای گروهک‌های تروریستی جدایی طلب و خائن بیش از پیش خودش را نشان داد؛ چراکه این گروهک‌ها در طول سال‌های گذشته صدها میلیون دلار فقط از دلارهای نفتی سعودی و اماراتی حقوق دریافت کرده بودند و به شدت تسلیح و تجهیز شده تا به ایران حمله کنند، با این حال حمله دقیق و سنگین، توپخانه‌ای، پهپادی و موشکی فرزندان ایران به مقرهای این تروریست‌ها باعث شد تا دست موساد برای فشار نظامی به کشورمان خالی شود و آن‌ها وحشت‌زده از اشراف اطلاعاتی ایران دنبال راهکاری جدید بگردند.

🔻همه این عوامل باعث شده تا غرب در راستای فشار روانی و رسانه‌ای و البته مهمتر از آن در راستای تخلیه کشور از عوامل خود چنین دستوری را صادر کند. انتشار فیلم اعترافات جاسوس‌های فرانسوی در تلویزیون و دستگیری صدها تن از عناصر مرتبط با سرویس‌های غربی این کشورها را وحشت زده کرده و بدون شک می‌توان گفت که دستورالعمل ترک ایران در واقع پیامی مستقیم به عناصر و عوامل سازمان‌های امنیتی این کشورها است که در طول هفته‌های گذشته به شکل‌های مختلف وارد خاک کشورمان شدند و در آشوب‌سازی و سازماندهی عناصر خائن و وطن نقش آفرینی کردند. به نظر می‌رسد در همین راستا نهادهای امنیتی و نظامی باید با هوشیاری کامل کسانی که قصد ترک کشور را دارند مورد ارزیابی و بازبینی قرار داده و افراد مشکوک را دستگیر کنند و پس از بازجویی و به نتیجه رسیدن تحقیقات مبنی بر اینکه آنها آن افسر امنیتی و جاسوسی نیستند اجازه ترک کشور را بدهند.

🔻در تحلیل شرایط امنیتی و نظامی کشور در روز جمعه در مورد نقش‌آفرینی کشورهای اروپایی علیه کشورمان نکاتی را گفته و یادآور شدم که بهتر است ایران روابطش با کشورهای اروپایی را به لحاظ دیپلماتیک کاهش دهد. در حالی که در روز روشن به سفارت کشورمان در لندن، بلژیکژ دانمارک و برخی دیگر از پایتخت های اروپایی حمله می‌شود و در پایتخت‌های این کشورها با هدایت سرویس‌های امنیتی شاهد تجمع عناصر ضدایرانی و ضدانقلاب علیه کشورمان هستیم تا با بهره گرفتن از آن دست به تبلیغات منفی بزنند، داشتن روابط با اروپایی‌های بدبخت و بیچاره اصلا درست نیست؛ کشورهایی که حالا باید تاپاله گاو و پشکل بز و گوسفند برای گرم کردن خود جمع کنند همان بهتر که بروند و با رژیم‌های سعودی و امارات و کسانی که در شأن و جایگاه آنها است رابطه را برقرار کنند.‌

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Ahmad Mahini

Marg bar Israel

I want from all my students in USA and Europe to speak persian من از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *