خانه / جشنواره / آمرین اغتشاشات اخیر باید اعدام شوند
پایان آمریکا اعلام شد
پایان آمریکا اعلام شد

آمرین اغتشاشات اخیر باید اعدام شوند

جمعه تهران و سراسر کشور، عدد را مردم می‌فهمند.

غتشاش‌گران به دنبال مقابله با دین بودند

ت‌لله خاتمی خطاب به ملت گفت: مدتهاست دشمنان شما مردم در پی اغتشاش هستند، دنبال سوژه بودند و موفق نشدند؛ تا اینکه این سوژه پیش آمد و سوژه بسیار دندان گیری برای آنان شد و سوار بر موج شدند. دلشان برای آن خانم نسوخته بود بلکه دلشان برای مقابله با نظام و مقابله با شما مردم لک زده بود وعقده گشایی کردند.

وی افزود: تنها چیزی که برای این اغتشاش‌گران مطرح نبود همان مسأله این خانم است چون مسئولان به جد در صحنه و پیگیر هستند؛ پس هدفشان مقابله با دین بود و دلیل آن هم سوزاندن قرآن، سوزاندن مسجد و چادر را از سر زن مسلمان کشیدن و کار رضاخانی کردن و این یعنی ضدیت با دین.

خطیب موقت تهران خطاب به مردم گفت: این اغتشاشات مقابله با شما مردم بود چون پرچمی که نماد اقتدار و عزت شماست را به آتش کشیدند یعنی علیه مردم هستند و بیش از ۶۰ آمبولانس را تخریب کردند و تعدادی را هم سوزاندند. برای چه این آمبولانس‌ها را می سوزانید این آمبولانس ها مال مردم است و شما ضد مردم هستید بانک ها را به آتش کشاندن یعنی اموال مردم را را نابود کردن پس شرمتان باد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه سال ۷۸ و ۸۸ همین اغتشاشات بود وآدمهایشان همین آدمها بودند و شعارهایشان همین شعارها بود، تصریح کرد: اما این دفعه مردم همراهی نکردند بلکه نفرینشان هم کردند. پس قصه این اغتشاشات قصه اعتراضات نبوده و نیست اغتشاشاتی که لحظات پایانی خود را می گذراند.

قاطع‌ترین برخورد عبرت‌آموز با سران اغتشاش انجام شود

خطیب موقت تهران، اغتشاش‌گران را دو گروه جوانان ناپخته فریب خورده تحت تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی بیگانه و سران اغتشاش توصیف و بیان کرد: سران اغتشاش از آنان استفاده ابزاری کردند و حالا که روزهای پایانی است برادرانه نصیحت می‌کنم اگر آینده ندارید و نمی‌خواهید در این مملکت زندگی آرامی مثل مردم داشته باشید، پس صف تان از این مردم جدا است. دوستانه به همه آنهایی که صدای ما را می شنوند و به پدر و مادرهای‌شان می گویم این جوانان و نوجوانان خود را نصیحت کنند تا آینده خود را تباه نکنند.

وی افزود: سران اغتشاش از بیگانه خط می گرفتند و می‌گیرند و پول هم می‌گیرند. بی بی سی به صراحت می‌گوید ما ذی‌نفع هستیم آن وقت آمریکا، سران استکبار و نوچه هایشان تمام قد وارد میدان شدند و تریبون‌های خود را در اختیار این اغتشاش گران قرار دادند.

خاتمی با بیان اینکه به عنوان کسی که بیش از ۳۰ سال در سیره اهل بیت کار می‌کنم و سه بار این سیره را از اول تا آخر گفتم، اظهار داشت: یک مطلب مسلم در این سیره این است که مولا با فریب خورده‌ها مهر داشت اما قاطع‌ترین برخورد را با سران جنایت داشت و در اینجا رئیس قوه قضاییه هم حضور دارد از زبان شما مردم می‌گویم مردم می‌خواهند با سران اغتشاش قاطع‌ترین برخورد عبرت‌آموز انجام شود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *