خانه / جشنواره / ایا خاتمی هم کوموله است؟
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی

ایا خاتمی هم کوموله است؟

همه کوموله ها را بشناسید و اسامی انها را که حامی مهسا شده و مرگ ایشان را به دولت نسبت می دهند بنویسید تا روز اعدامشان فرا برسد

*بیانیه صریح و بی پرده آیت الله کلانتری به محمد خاتمی*

بسم الله الرحمن الرحیم
آقای خاتمی !
بنده هم از حادثه درگذشت خانم مهسا امینی اندوهگین و متاثر شدم و این مصیبت را به خانواده محترم او تسلیت می گویم۰
ولی از شما که پیش از روشن شدن حقیقت و قبل از مشخص گردیدن قاصر یا مقصر ، در اقدامی عجولانه آن را ” فاجعه ناگوار ” دانسته اید که تا مغز استخوانتان را سوزانده است می پرسم : چرا در ماجرای محمد علی نجفی که با صراحت تمام ، همسرش را هدف پنج تیر قرار داد و او را برای همیشه از هستی ساقط نمود ، نه تنها موضعی نگرفتید ، بلکه دوستانتان ، در پی توجیه کار او و جلب رضایت اولیای دم برآمدند ؟! آن جا ، زن حقوق و کرامت نداشت ؟!
شما و همفکرانتان ( اعم از روزنامه نگار ، وبلاگ نویس ، روشنفکر ، سلبریتی ، مدعی مرجعیت و ۰۰۰ ) یک صدا و هم ندا با کفتارهای رسانه ای آمریکا ، انگلیس اسرائیل ، عربستان ، منافقین و ۰۰۰ این حادثه را محکوم کردید و فریاد واویلا سر دادید ۰ اماچگونه است که در حادثه جانکاه شهادت خانم شیلر رسولی که از قضا او هم از عزیزان کرد بود ، یک کلمه نگفتید و یک جمله ننوشتید؟!
چرا در روز روشن که به همسر و دختر شهید خادم صادق بی حرمتی کردند و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند ، اصلا به روی خود نیاوردید و هیچ ککتان نگزید؟!
چگونه است که از حوادث مربوط به شهدای نیروی انتظامی که به دست هنجار شکنان و دین ستیزان ، مظلومانه به شهادت می رسند( هنجار شکنی هایی که بی تردید بسیاری از آنها ریشه در اباحه گری هشت سال دولت شما دارد ) دلتان به درد نمی آید؟ مگر خانواده و کودکان یتیم این عزیزان بشر و هم وطن شما نیستند؟

شما و هم حزبی هایتان ، از این که پیش از روشن شدن ماجرا ، بیانیه محکومیت می دهید و خوراک چند ماهه دشمنان ایران و ایرانی را فراهم می آورید و برای مردم و نظام زحمت و هزینه درست می کنید ، چه سودی عایدتان می شود؟

مسئله ساده و روشن است ۰ یک واجب مسلم شرعی به نام حجاب ( حد اقلی ) در یک کشور اسلامی ، به عنوان قانون ابلاغ شده ۰ همه هم از آن مطلعند ۰ نیروی انتظامی هم بر اساس قانون ، ملزم به اجرا و پیگیری آن است ۰ طبیعی است که در این روند ، کاستی ها و مسائلی هم پیش می آید که باید عاقلانه و به دور از تحریک احساسات ، آسیب شناسی شود ولی به هر حال قانون بد ( اگر بد باشد) خیلی بهتر از بی قانونی است۰

شما که ( راست یا ناراست ) اصل حکم امر به معروف و نهی از منکر را مورد قبول و روش اجرای آن را اشتباه می دانید ، بسیار خوب این گوی و این میدان ، روش صحیح مورد قبولتان را ارائه دهید ! در اردوگاه شما که به اندازه کافی محقق! مدرس! مرجع ! و حقوق دان یافت می شود۰ چرا معطلید ؟!

والسلام علی من اتبع الهدی

علی اکبر کلانتری
نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبری
۲۷ / ۶ / ۱۴۰۱

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *