خانه / جشنواره / میدیا تروریسم علم بین رشته ای

میدیا تروریسم علم بین رشته ای

*💡 مهندسی پیام در فضای مجازی، عامل نفوذ در مسئولان❗️*

۱⃣امام خامنه ای سال ۹۴ نسبت به #نفوذ در تصمیم گیران هشدار داده و فرمودند: « مسئولان آماج این نفوذند؛ برای چه؟ هدف چیست؟ هدف این است که محاسبات مسئولان را عوض کنند و تغییر بدهند…وقتی نتیجه این بشود که فکر مسئولین و اراده‌ی مسئولین در مشت دشمن قرار بگیرد، دیگر لازم نیست دشمن بیاید دخالت مستقیم بکند؛ نه، مسئول کشور همان تصمیمی را می‌گیرد که او می‌خواهد»

۲⃣بستر این نفوذ پلتفرم‌های آمریکایی-صهیونیستی است که سربازانی از مرکز اعتدال عربستان، منافقین تیرانا و عوامل داخلی در آن تولید پیام می‌کنند و مدیریت این پلتفرم‌ها با مهندسی پیام، محتوا را به گونه ای که منجر به تصمیم مدنظر در تصمیم گیران کشور شود به سمت آنان هدایت می کند.

۳⃣بزرگترین خیانت جریان غرب گرا در سالهای گذشته، واگذاری میدان جنگ سایبری به جبهه استکبار بود که با فراگیر کردن پلتفرم‌های آمریکایی-صهیونیستی، کشور را به اشغال سایبری درآورد.

۴⃣انقلاب در طول سال‌های اخیر، بارها و بارها از عدم مدیریت فضای مجازی ضربه خورده که آخرین نمونه آن ماجرای مهسا امینی است.

۵⃣فردی از قانون کشور تخلف کرده و پلیس به جای برخورد قهری و سلبی، با اقدامی ایجابی وی را به جلسه توجیهی فراخوانده است. او در صحت و آرامش وارد سالن جلسه شده، پس از دقایقی به سمت یکی از ماموران رفته چند جمله ای با وی بگومگو می کند ناگهان دچار حمله قلبی شده، بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از چند روز فوت می کند.

۶⃣پلیس هیچ تخلفی نکرده است؛ این مانند آن است که فردی با مراجعه به بانک ضمن جروبحث با کارمند بانک فوت کند. اما می‌بینیم از روسای قوا تا وزیر و وکیل به میدان آمده و دستور پیگیری می‌دهند. حتی نیروهای انقلابی دست و پای خود را گم کرده تلویحا و تصریحا به نظام حمله کرده نسخه عقب‌نشینی می‌پیچند❗️

۷⃣دشمن با سلطه تمام عیار بر فضای مجازی به فرموده رهبری توانسته محاسبات مسئولان و نخبگان را عوض کند؛ فکر و اراده آنان را در مشت خود بگیرد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *