بعضی ها از شفا دادن ائمه تعجب می کنند و برخی ها هم منکر می شوند و عده ای هم مسخره می کنند. اما همه اینها نشان می دهد یک واقعیت وجود دارد اما چگونه درک ما از ان متفاوت است؟ بعنوان نمونه کسانی که برای امام حسین ع سینه می زنند در واقع ماساژ قلبی انجام می دهند لذا از سکته و بیماری های قلبی و عروقی در امان می مانند! کسانی که برای امام حسین زنجیر می زنند درواقع حجامت بین دو کتف می کنند که بهترین نوع آن موقع خونریزی است زیرا خونهای مرده را از بدن خارج می کند. این کار برخلاف خونگیری است که خونهای مورد نیاز و تازه بدن را خارج می کند. و افراد احساس ضعف می کنند یعنی جلوی تغذیه سلولها را می گیرد. ولی حجامت خون مرده را خارج و خون را شفاف می کند و تغذیه سلولی راحت تر صورت می گیرد. وقتی که کسی غذای نذری امام حسین ع را با دست می خورد از لقلقه و پارکیسون خود را نجات می دهد. زیرا غذایی که خورده می شود در انتهای مویرگها بعد از ۲۴ساعت بع انگشتان می رسد در حالیکه فعالترین عضو بدن انگشتان هستند و تغذیه آنها باید بیشتر باشد غذا خوردن و یا اب خوردن با دست یعنی جذب اب و غذا از طریق پوست انگشتان. حتی مستحب است ته مانده غذای روی انگشتان هم به پیشانی یا ابرو کشیده شود چون روغن و مواد غذایی جذب موها شده و کمتر باعث سفیدی انها می شود. در حالیکه بطور معمول آخرین نقطه غذا رسانی مویرگها، موها می باشند. اگر چیز باقی مانده باشد. دکتر خیراندیش می گوید زعفران چون گرمی زیادی دارد میتواند خود را به عمق پیاز مو برساند و آنها را مشکی کند.(مانع از سفید یا بی رنگ شدن آنها می شود). طبیعتا کسانی که این اعمال را انجام می دهند راهپیمایی هم می کنند چه در قالب دستجات عزاداری یا پیاده روی زیارتی که این نوع ورزش و نرمش مادر تمام ورزشها است یعنی اگر کسی نیم ساعت در روز پیاده روی کند تقریبا وظیفه خود را به بدنش ادا کرده است. لذا از بسیاری از بیماریها شفا پیدا می کند. اینها مثال مادی و عینی است والا معنویت ایجاد شده باعث می شود تمام استعداد های انسان تا میزان صد درصد هم تکامل پیدا کند. مثلا همانطور که مسلح شدن به اشعه ایکس باعث می شود استخوانهای بدن انسان را هم مشاهده کنیم واز ان عکس تهیه کنیم. در حال عادی همه حواس ما درحد ۵۰درصد یعنی نیمه فعال هستند و اشیاد مادی را می بینند و حس می کنند ولی در اثر ممارست کانند ریاضت کشی یا چله نشینی ۵درصد بقیه نیز فعال می شود. و انسان همه چیز را می بیند حتی خدارا! لذا اربعین به همین معنا است یا ماه رمضان. به معنی چله نشینی یا تمرکز بر روی یک مورد بخصوص که مرتاض های هندی فقط بخشی از ان را دارند. لذا گفته می شود که اگر کسی چهل روز اعمال خود را خالص برای خدا کند، درهای حکمت به روی او گشوده میشود مثال مادی ان مانند یاد گرفتن کامپیوتر یا گوشی است که با یک پسورد شما به تمامی اطلاعات آن دست پیدا می کنید. کور را شفا دادن یا معلول را سالم کردن به همین راحتی است. زیرا با تمرکز بر موضوع خاصی بدن میتواند خود را بازسازی کند و عناصر یا اعضای ناقص را کامل کند. حیوانات همینطورند، آنها بیمارستان ندارند، بلکه با روش تمرکز خود را درمان می کنند اگر دم مارمولک را بکنید، بعد از مدتی دم در می اورد. علاوه براینکه برخی ها که امکان تمرکز ندارند از تمرکز دیگران کمک می گیرند یعنی با استعانت از خدا و رسول و افراد صاحبدل میتوان از انرژی فوق العاده انها استفاده کرد لذا توکل به خدا و توسل به ائمه در همین راستا است.
How does Imam Hussain heal?
Some people are surprised by the imams’ healing, some people deny it, and some people make fun of it. But all this shows that there is a reality, but how is our understanding of it different? For example, those who beat their chests for Imam Hussain (a.s.) are actually doing heart massage, so they are safe from stroke and cardiovascular diseases! Those who wear chains for Imam Hussain are actually cupping between the two shoulder blades, which is the best type when bleeding because it removes the dead blood from the body. This is the opposite of blood sampling, which removes the needed and fresh blood from the body. And people feel weak, which means it stops the nutrition of the cells. But cupping removes the dead blood and makes the blood clear and cell nutrition is easier. When someone eats the Nazri food of Imam Hussain (A.S.) with his hands, he saves himself from laqalka and Parkinson’s disease. Because the food that is eaten reaches the fingers after 24 hours at the end of the capillaries, while the fingers are the most active part of the body and their nutrition should be more eating or drinking with the hands, which means absorbing water and food through the skin of the fingers. It is even recommended to apply food residue on the fingers to the forehead or eyebrows because the oil and food are absorbed by the hair and make them less white. While usually the last feeding point of the capillaries is the hair. If there is anything left. Dr. Khairandish says that because saffron has a lot of heat, it can reach the depth of the hair bulb and make them black (it prevents them from becoming white or colorless). Naturally, those who perform these actions also march, either in the form of mourning processions or pilgrimage walks. This type of exercise is the mother of all sports. It means that if someone walks for half an hour a day, he has almost done his duty to his body. Is. Therefore, it cures many diseases. These are material and objective examples, the created spirituality makes all human talents evolve to the extent of one hundred percent. For example, just as being armed with X-rays allows us to observe the bones of the human body and take pictures of them. Normally, all our senses are 50% half active and they see and feel material objects, but as a result of practicing austerity or seclusion, the other 5% are also activated. And man sees everything, even God! Therefore, Arbaeen has the same meaning or the month of Ramadan. It means retreating or focusing on a particular case that Indian ascetics have only a part of. Therefore, it is said that if someone makes his actions pure for God for forty days, the doors of wisdom will be opened for him. A material example is like learning a computer or a phone, where you can access all its information with a password. It is so easy to heal the blind or make the cripple healthy. Because by focusing on a specific subject, the body can rebuild itself and complete the elements or incomplete parts. Animals are like that, they don’t have hospitals, but they heal themselves with the method of concentration. In addition to the fact that some people who are unable to concentrate get help from the concentration of others, that is, with the help of God, the Messenger, and people with good hearts, their extraordinary energy can be used, so trusting in God and resorting to imams are in the same direction.
کیف یشفی الامام الحسین؟
یستغرب البعض شفاء الأئمه ومن ینکره ومن یسخر منه. لکن کل هذا یظهر أن هناک حقیقه ، ولکن کیف یختلف فهمنا لها؟ على سبیل المثال ، أولئک الذین یضربون صدورهم للإمام الحسین (ع) هم فی الواقع یقومون بتدلیک القلب ، لذا فهم آمنون من السکتات الدماغیه وأمراض القلب والأوعیه الدمویه! إن من یلبس السلاسل للإمام الحسین هو فی الواقع حجامه بین لوحی الکتف ، وهو أفضل نوع عند النزیف لأنه یزیل الدم المیت من الجسم. هذا هو عکس طریقه أخذ عینات الدم ، والتی تزیل الدم الطازج المطلوب من الجسم. ویشعر الناس بالضعف مما یعنی توقف تغذیه الخلایا. لکن الحجامه تزیل الدم المیت وتجعل الدم ینقی ویصبح تغذیه الخلایا أسهل. عندما یأکل شخص ما الطعام الناصری للإمام الحسین (ع) بیدیه ، فإنه ینقذ نفسه من مرض اللقلق ومرض بارکنسون. لأن الطعام الذی یتم تناوله یصل إلى الأصابع بعد ۲۴ ساعه فی نهایه الشعیرات الدمویه ، فی حین أن الأصابع هی الجزء الأکثر نشاطًا فی الجسم وتغذیتها یجب أن تکون أکثر الأکل أو الشرب بالیدین مما یعنی امتصاص الماء والطعام من خلال جلد الأصابع. یوصى حتى بوضع بقایا الطعام على الأصابع على الجبهه أو الحاجبین لأن الزیت والغذاء یمتصهما الشعر ویقللان بیاضهما. بینما عاده ما تکون نقطه التغذیه الأخیره للشعیرات الدمویه هی الشعر. إذا بقی أی شیء. یقول الدکتور خیراندیش إنه بسبب ارتفاع درجه حراره الزعفران ، یمکن أن یصل إلى عمق بصله الشعر ویجعلها سوداء. وبطبیعه الحال ، فإن الذین یؤدون هذه الأعمال یسیرون أیضًا ، سواء کان ذلک على شکل موکب حداد أو مسیره حج ، وهذا النوع من التمارین هو أم جمیع الریاضات ، أی أنه إذا سار شخص ما لمده نصف ساعه فی الیوم ، فإنه کاد أن یؤدی واجبه تجاه جسده. لذلک فهو یعالج الکثیر من الأمراض. هذه أمثله مادیه وموضوعیه ، الروحانیه التی تم إنشاؤها تجعل کل المواهب البشریه تتطور إلى حد مائه بالمائه. على سبیل المثال ، کما أن التسلح بالأشعه السینیه یسمح لنا بمراقبه عظام جسم الإنسان والتقاط صور لها. عادهً ما تکون جمیع حواسنا نصف نشطه بنسبه ۵۰٪ وهی ترى الأشیاء المادیه وتشعر بها ، ولکن نتیجه ممارسه التقشف أو العزله ، یتم أیضًا تنشیط الـ ۵٪ الأخرى. ویرى الإنسان کل شیء حتى الله! لذلک فإن الأربعین لها نفس المعنى أو شهر رمضان. إنه یعنی التراجع أو الترکیز على حاله معینه ، لا یملک الزاهدون الهنود سوى جزء منها. لذلک یقال أنه إذا جعل شخص ما أفعاله نقیه لله لمده أربعین یومًا ، فستفتح له أبواب الحکمه.مثال مادی مثل تعلم جهاز کمبیوتر أو هاتف ، حیث یمکنک الوصول إلى جمیع معلوماته بکلمه مرور. . من السهل جدًا شفاء الأعمى أو جعل المصاب یتمتع بصحه جیده. لأنه من خلال الترکیز على موضوع معین ، یمکن للجسم إعاده بناء نفسه وإکمال العناصر أو الأعضاء غیر المکتمله. الحیوانات هکذا ، لیس لدیها مستشفیات ، لکنها تشفی نفسها بطریقه الترکیز. بالإضافه إلى حقیقه أن بعض الأشخاص غیر القادرین على الترکیز یحصلون على مساعده من ترکیز الآخرین ، أی بعون الله والرسول وأصحاب القلوب الطیبه ، یمکن استخدام طاقتهم الخارقه ، لذلک توکل على الله. واللجوء إلى الأئمه فی نفس الاتجاه.
איך האימאם חוסיין מרפא?
יש אנשים שמופתעים מהריפוי של האימאמים, יש אנשים שמתכחשים לכך ויש אנשים שצוחקים על כך. אבל כל זה מראה שיש מציאות, אבל במה שונה ההבנה שלנו אותה? לדוגמא, מי שחבט בחזה עבור האימאם חוסיין (א.ש.) בעצם עושה עיסוי לב, כך שהם בטוחים משבץ ומחלות לב וכלי דם! מי שעונד שרשראות עבור האימאם חוסיין בעצם חופן בין שתי השכמות, שהוא הסוג הטוב ביותר בעת דימום מכיוון שהוא מסיר את הדם המת מהגוף. זה ההפך מדגימת דם, שמוציאה מהגוף את הדם הדרוש והטרי. ואנשים מרגישים חלשים, מה שאומר שזה מפסיק את התזונה של התאים. אבל כוסות רוח מסלקת את הדם המת והופכת את הדם לצלול והזנת התאים קלה יותר. כשמישהו אוכל את האוכל הנזרי של האימאם חוסיין (א.ש.) בידיו, הוא מציל את עצמו מלקלקה ומחלת פרקינסון. מכיוון שהמזון שנאכל מגיע לאצבעות לאחר ۲۴ שעות בקצה הנימים, בעוד שהאצבעות הן החלק הפעיל ביותר בגוף והתזונה שלהן צריכה להיות יותר אכילה או שתייה עם הידיים, כלומר ספיגת מים ומזון דרך עור האצבעות. מומלץ אפילו למרוח שאריות מזון על האצבעות על המצח או הגבות מכיוון שהשמן והמזון נספגים בשיער והופכים אותם לפחות לבנים. בעוד שבדרך כלל נקודת ההזנה האחרונה של הנימים היא השיער. אם נשאר משהו. ד”ר חירנדיש אומר שמכיוון שלזעפרן יש הרבה חום, הוא יכול להגיע לעומק פקעת השיער ולהפוך אותם לשחורים. מטבע הדברים, גם מי שמבצע את הפעולות הללו צועד, בין אם זה בצורת תהלוכת אבל ובין אם מדובר בהליכה לרגל. פעילות גופנית מסוג זה היא האמא של כל ענפי הספורט, זה אומר שאם מישהו הולך חצי שעה ביום, הוא כמעט עשה את חובתו לגופו. לכן, הוא מרפא מחלות רבות. אלו דוגמאות חומריות ואובייקטיביות, הרוחניות הנבראת גורמת לכל הכישרונות האנושיים להתפתח בהיקף של מאה אחוז. למשל, כשם שההצטיידות בקרני רנטגן מאפשרת לנו לצפות בעצמות גוף האדם ולצלם אותן. בדרך כלל, כל החושים שלנו חצי פעילים ב-۵۰% והם רואים ומרגישים חפצים חומריים, אך כתוצאה מתרגול צנע או הסתגרות, מופעלים גם ۵% האחרים. והאדם רואה הכל, אפילו את אלוהים! לכן, ל-Arbaeen יש אותה משמעות או לחודש הרמדאן. המשמעות היא נסיגה או התמקדות במקרה מסוים, שלסגפנות הודים יש רק חלק ממנו. לכן אומרים שאם מישהו יעשה את מעשיו טהורים למען הקב”ה במשך ארבעים יום, ייפתחו לו דלתות החכמה. דוגמה חומרית היא כמו לימוד מחשב או טלפון, שם ניתן לגשת לכל המידע שלו באמצעות סיסמה. . כל כך קל לרפא עיוורים או להפוך את הנכה לבריא. כי על ידי התמקדות בנושא מסוים, הגוף יכול לבנות את עצמו מחדש ולהשלים את האלמנטים או האיברים הלא שלמים. בעלי חיים הם כאלה, אין להם בתי חולים, אבל הם מרפאים את עצמם בשיטת הריכוז. בנוסף לעובדה שחלק מהאנשים שאינם מסוגלים להתרכז מקבלים עזרה מריכוזם של אחרים, כלומר בעזרת אלוהים, השליח ואנשים עם לב טוב, ניתן להשתמש באנרגיה יוצאת הדופן שלהם, כך שבטוח באלוהים ופנייה לאימאמים הם באותו כיוון.