خانه / جشنواره / بهزاد نبوی باید اعدام گردد
آخرین تلاش های ضد انقلاب
آخرین تلاش های ضد انقلاب

بهزاد نبوی باید اعدام گردد

به گزارش فرزانه علیزاده خبرنگار ماهین نیوز 🔺 بهزاد نبوی خواستار آزادی مصطفی تاجزاده شد

🔹 بهزاد نبوی نوشت: دستگیری برادر عزیزم، سیدمصطفی تاج‌زاده، یار سال‌های طولانی انقلاب و اصلاح‌جویی را اقدامی ناصحیح و نابخردانه در جهت تضعیف جریان منتقدِ مصلح و مخالفِ براندازی و آشوب و خشونت می‌دانم.

🔹 اینجانب علی‌رغم وجود برخی اختلاف نظرها در جزئیات روش‌های پیشبرد جریان اصلاح‌گری که با او دارم، معتقدم هیچگاه از مسیر عمومی این جریان خارج نشده و ارائه‌کنندهٔ یکی از محکم‌ترین منطق‌ها و دلایل برای پرهیز از خشونت و لزوم ایجاد وفاق ملی و همگانی است که در سایهٔ آن همهٔ گرایش‌های متفاوت و متکثر ایرانیان می‌توانند زیر چتر نظام جمهوری اسلامی، براساس قانون به فعالیت و رقابت سیاسی بپردازند و داوری نهایی ملت را به عنوان فصل‌الخطاب پذیرا باشند.

🔹 از مسئولان ذیربط می‌خواهم اجازه ندهند بدخواهان کشور که خواسته یا ناخواسته، می‌توانند پیش‌برندهٔ اهداف نفوذ دشمنان ملک و ملت باشند، با زمینه‌سازی اقداماتی از جمله دستگیری مصطفی تاج‌زاده و فعالان سایر اقشار مطالبه‌گر ملت در اصناف و گروه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی، کینه و تخاصم و دوقطبی‌سازی را افزایش دهند.

✳️چند نکته:
١_ بهزاد نبوی. از تاجزاده بعنوان منتقد مصلح وو نام برده است، ولی عملکرد وی درزمان فتنه در وزارت کشور، و هدایت تظاهرکنندگان بسمت مکان‌های حساس که می‌توانست فاجعه جبران ناپذیری را بوجود آورد در کارنامه این مصلح!! به زعم شما وجود دارد.(تاجزاده،آن‌موقع معاون سیاسی وزیر کشور و از عوامل اغتشاشات بود. و‌ شما آقای بهزاد نبوی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بودید و اعتصاب شما نفوذی‌ها در مجلس را ملت فراموش‌ نخواهد کرد)
۲_همسویی ایشان و شماهای مدعی اصلاحات! چرا همیشه به نفع غرب جنایتکار بوده و تابع نعل به نعل غرب و رژیم صهیونیستی هست، چرا؟!!!! وهیچگاه آرامش و سربلندی ملت را نخواستید و همیشه بدنبال ایجاد تنش و درگیری ملت بودید! کشاندن ملت به جنگ با آمریکا و همکاری و همسویی با صدام در کارنامه مشعشع!! شما اصلاح!! طلبان هست!
٣_درزمانیکه ملاعمر بر افغانستان حاکم شد و اعضای سفارت ما را در افغانستان را به شهادت رساندند، نوچه های سازمان شما(مجاهدین!! انقلاب اسلامی) با ایجاد جو روانی بدنبال رسمیت بخشیدن به طالبان بودو عدم پذیرش از سوی جمهوری اسلامی ایران را، ترس ایران از روی کارآمدن ولی فقیهی(ملاعمر) کنار خودمان تلقی کردید(جتما از روی دلسوزی برای ملت ایران بود؟!!!)
۴_دم از بدخواهان واجازه ندادن بدانان درجهت نفوذ وو زدید!! بد نیست یادآوری شود که بدخواهان مملکت نگذاشتند مظنونین و قاتلین شهیدان رجایی و باهنر محاکمه شوند و مانع بازداشت و محاکمه آنان شدند که اگر مانع نمی‌شدند الان درصد نفوذ و نفوذی ها بمراتب کمتر می‌شد و امثال جنابعالی وجود نداشتند که اشک تمساح بریزند!!
*در انتها یادآور می‌شود که شهید بزرگوار سید اسدالله لاجوردی شماها را از سازمان منافقین، منافقتر معرفی کردن
[۷/۱۳،‏ ۸:۱۲ قبل‌ازظهر] Mn: ⛔️ فتنه گران مشغول کارند

خاتمی در تماس با همسر تاجزاده گفته:

«ای کاش به جای این بازداشت ها و ایجاد محدودیت ها، بازداشت شدگان قبلی و در راس آنها محصوران عزیز آزاد می شدند »

👈نکته :
به نظر می رسد فتنه گران که مدتی است وقیح تر شده اند همگام و همزبان با مزدوران کلاپ هوسی از جمله اصلاحات چی های واداده ، #نفوذیها ، سلطنت طلب ها ، جریان نفاق و تحریف و سکولارهای خود شیفته ی دیروز و امروز , با هدف کم رنگ کردن موفقیت های چند ماه گذشته جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف مشغول تشویش اذهان هستند .

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

تجدید میثاق یمنی ها

✅ انصارالله یمن: در کنار ایران با اسرائیل خواهیم جنگید   🔸یک مقام ارشد جنبش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *