خانه / جشنواره / ۱۱سایت برف روبی در شمال تهران فعال است
11سایت برف روبی در شمال تهران فعال است

۱۱سایت برف روبی در شمال تهران فعال است

سرپرست معاونت امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک:

۱۱سایت برف روبی در شمال تهران فعال است 
کلیه سایتهای ۱۱ گانه برفروبی شمال تهران فعال است و با بارش برف، عملیات برف روبی در سطح معابر منطقه و بزرگراه ها  انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مانی جعفریان سرپرست معاونت امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک ضمن اعلام آمادگی کامل برای عملیات برفروبی گفت: کلیه سایتهای ۱۱ گانه برفروبی شمال تهران با حضور ۵۰۰ نیروی برفروب و ۵۰۰ نیروی فضای سبز و ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات مکانیزه و غیرمکانیزه برفروب از شب قبل از بارش پنجشنبه ۱۹ دی ماه در آمادگی کامل بسر می بردند.
 وی گفت: ضمن آمادگی ستادها  از حدود ساعت ۶:۳۰ صبح پنجشنبه عملیات برفروبی و برف تکانی از درختان انجام و شن مخصوص در معابر پخش شد .
جعفریان گفت: به رغم حجم بارش که در برخی نقاط منطقه به ۴۰ سانتی متر می رسید کلیه معابر اصلی و فرعی باز شد .
سرپرست معاونت امورشهری منطقه یک از شهروندان درخواست کرد با توجه به آغاز فصل بارش به هنگام باریدن برف  از تجهیزات لازم برخوردار باشند و سرعت و فاصله مجاز خود را از دیگر وسایل نقلیه رعایت کنند.Download all attachments as a zip file

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اسکار اسلامی

سینمای نجیب ایران در یافتن راه خود با سنگلاخ های عظیم و چالش های بزرگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *