خانه / Ahmad Mahini / مهدی عیسی زاده ورزشکار
بنگاه داری قوه قضاییه
بنگاه داری قوه قضاییه

مهدی عیسی زاده ورزشکار

[۶/۲۶،‏ ۷:۳۱ بعدازظهر] امیرحسین یزدان پناه: *قالیباف: مبارزه با فساد باید همانند ۱۱۰ مردمی سازی شود*

رئیس مجلس در نشست مشترک قوای مقننه و قضائیه: پس از شهادت شهید بهشتی توسط منافقین حضرت امام(ره) فرمودند ما ۳۶ میلیون نفر جمعیت داریم، ۳۶ میلیون نفر افرادی داریم که می توانند عناصر منافقین را معرفی کنند و اتفاقا مخفیگاه منافقین همان زمان و با کمک مردم کشف شد و سرانجام در یک عملیات، یکی از سرکردگان این گروهک به هلاکت رسید؛ بنابراین ما هر کجا مردم را در امور مختلف دخیل کرده ایم به نتایج بسیار خوبی رسیده ایم.
ما تجربه ۱۱۰ را در پلیس دیدیم و می دانیم که استفاده از ظرفیت مردم در ایجاد امنیت چقدر موثر و کارامد است و اکنون می گویم که همین مردمی سازی، یکی از راه های مبارزه با فساد است.
به نظر می رسد اگر مجلس و قوه قضائیه در کنار یکدیگر طرحی را برای مردمی سازی مبارزه با فساد ارائه کنند تا همه مردم در مسیر مبارزه با فساد به کمک دستگاه‌های نظارتی بیایند، برای مفسدین فضایی ناامن ایجاد خواهد شد و ان شاء الله کمک می کند که بتوانیم ریشه مفاسد را بخشکانیم.
[۶/۲۸،‏ ۱۱:۰۲ قبل‌ازظهر] امیرحسین یزدان پناه: رئیس مجلس: با توجه تصمیم رئیس جمهور مبنی بر معرفی دو وزیر به مجلس، از استیضاح کنندگان وزیر صمت خواستم به دولت ۲ماه وقت بدهند

توضیحات محمدباقر قالیباف در صحن علنی مجلس درباره استیضاح وزیر صمت: این نکته مهم را بگویم که هیچ نیتی در مجلس جز کمک به دولت و حل مشکلات مردم نیست و از طرفی وزارت صمت هم اشکالات ساختاری و هم ضعف‌های مدیریتی دارد.

درحال حاضر استیضاح وزیر صمت ۱۷ متقاضی دارد و چون حدنصاب دارد قابل اعلام وصول در صحن است.

اما چون قصد ما اصلاح امور است، با صحبت هایی که با رئیس جمهور داشتیم ایشان هم تاکید داشت که لازم است ساختار وزارت صمت اصلاح و ماموریت های آن تفکیک شود.لذا قرار شد لایحه این اصلاح ساختار به مجلس ارائه و دو وزیر معرفی شود.

براین اساس که دولت قرار شده لایحه اصلاح ساختار وزارت صمت را ارایه کند، با استیضاح کنندگان صحبت کردم تا به دولت ۲ ماه وقت بدهند که این کار را انجام دهد‌.
[۶/۲۸،‏ ۱۲:۴۱ بعدازظهر] امیرحسین یزدان پناه: *نایب رئیس کمیسیون عمران: وزرای جدید باید از مجلس رأی اعتماد بگیرند/ رئیس جمهور فاطمی امین را معرفی نکند*

صدیف بدری نایب رئیس کمیسیون عمران و یکی از امضاکنندگان استیضاح وزیر صمت: با تصمیم دولت و رئیس محترم جمهور محترم مبنی بر ارایه لایحه تفکیک وزارت صمت و تشکیل دو وزارتخانه جدید، رئیس جمهور محترم باید دو وزیر به مجلس معرفی کند.

البته آقای رییس جمهور می توانند مجدد آقای فاطمی امین را معرفی کنند اما ایشان باید مجدد از مجلس رأی اعتماد بگیرد دلیل موافقت استیضاح کنندگان با این پیشنهاد این است که ما امکان عدم رای مجدد به ایشان را داریم البته پیشنهاد ما به آقای دکتر رییسی این است که فرد جدیدی را معرفی کنند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

خیانت متخصصین و تکنو کراتها

تکنوکراتها به دنبال نابودگران بزرگتری هستند تا ۸میلیون نانخور را از سر سفره صهیونیزم کم کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *