خانه / جشنواره / کرد های فیلی سنگ تمام گذاشتند

کرد های فیلی سنگ تمام گذاشتند

بغداد-ایرنا- «مردی که جهان را تکان داد و مسیر تاریخ را دگرگون کرد»؛ این توصیف مشترک و ترجیع بند ثابت شخصیت های عراقی حاضر در مراسم مختلف بزرگداشت امام راحل از شخصیت آن پیشوای انقلابی است.

به گزارش ایرنا، شهرهای عراق در روزهای ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و قیام ۱۵ خرداد شاهد مراسم متعدد در بزرگداشت آن رهبر انقلابی بزرگ است؛ مردی که جهت جهان را تغییر داد و معادله ها را عوض کرد.

گروه ها و شخصیت های متعدد عراقی در آیین بزرگداشت یاد و راه امام راحل شرکت کردند و یا پیام هایی به این مناسبت منتشر کردند.

هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح جزو نخستین شخصیت های عراقی است که پیامی در بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) صادر کرد.

العامری در مراسم یادواره شهدای گروه های مقاومت عراقی با عنوان «کرماء الدم» در بغداد گفت: امام خمینی (قدس سره) اسلام را دوباره زنده و ملت ها را وارد زندگی با کرامت آزادی کرد.

همچنین هادی العامری در پیامی جداگانه به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) نوشت که همزمان با سالگرد ارتحال امام بزرگوار، جمهوری اسلامی به جبهه جهانی در برابر استکبار و قطب اندیشه و تمدن و سنگر مقاومت تبدیل شد و تمامی مستضعفان را به سوی خود کشاند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

جشنواره یاران خراسانی

به گزارش  احمد حسینی خبرنگار ماهین نیوز  و به نقل از روابط عمومی بنیاد بین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *