خانه / اندیشکده راهبردی / کارخانه های فرسوده را به دانش بنیانها بدهید

کارخانه های فرسوده را به دانش بنیانها بدهید

کیومرث سرمدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح آخرین وضعیت بررسی طرح تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس، گفت: این طرح در مجلس دهم تصویب شده و جهت بررسی به شورای نگهبان ارسال شد که شورا ایراداتی را نسبت به آن مطرح کرد و طرح جهت رفع اشکالات به مجلس باز‌گشت، اما بررسی آن به دلیل اتمام […]

کیومرث سرمدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح آخرین وضعیت بررسی طرح تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس، گفت: این طرح در مجلس دهم تصویب شده و جهت بررسی به شورای نگهبان ارسال شد که شورا ایراداتی را نسبت به آن مطرح کرد و طرح جهت رفع اشکالات به مجلس باز‌گشت، اما بررسی آن به دلیل اتمام دوره مجلس دهم متوقف ماند.

وی افزود: اخیرا دولت مصمم است که سازوکار قانونی تشکیل وزارت بازرگانی طی و تشکیل وزارت بازرگانی عملی شود در همین راستا این طرح به کمیسیون اجتماعی ارجاع شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: در جلسه مشترک اعضای کمیسیون و نمایندگانی از دولت موضوع تشکیل وزارت بازرگانی بررسی شد و به این نتیجه رسیدیم که یک کارگروهی با حضور اعضای کمیسیون اجتماعی، کارشناسانی از مرکز پژوهش‌های قوه مقننه، وزارت «صمت»، دیوان محاسبات نمایندگانی از دولت و سازمان امور استخدامی و اداری تشکیل شود تا وظایف وزارت بازرگانی را احصا کنند.

سرمدی تاکید کرد در حال حاضر مشکلاتی در حوزه توزیع و واردات و صادرات کالا داریم که با تشکیل وزارت بازرگانی بسیاری از این مشکلات بر طرف خواهد شد.

نماینده اسدآباد در مجلس در پایان تاکید کرد: هم مجلس به طور جدی و هم دولت اعلام آمادگی کرده و مصمم هستند تا این وزارتخانه تشکیل شود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Ahmad Mahini0

گروه: غزنی تا غزه

در حالیکه مردم نان ندارند بخورند،انفال و اموال عمومی برای پس انداز نیست بلکه برای تقسیم کردن است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *