خانه / جشنواره / اسراییل تابع لبنان و ضمیمه ان محسوب شود
وعده کافی است از چه چیزی هراس دارید؟
وعده کافی است از چه چیزی هراس دارید؟

اسراییل تابع لبنان و ضمیمه ان محسوب شود

اسراییل پیشنهاد داده انتخابات حزب الله در فلسطین هم برگزار شود

به گزارش  فارس، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان امروز سه‌شنبه در همایش انتخاباتی که این جنبش در بیروت برگزار کرد، سخنرانی خود را آغاز کرد.

دبیر کل حزب الله لبنان در آغاز سخنرانی از گردهمایی مردم بیروت برای حمایت از مقاومت قدردانی کرد و گفت که حضور گسترده مردمی در امروز و روز گذشته، پیامی به تمامی کسانی است که بر روی کودتای بستر مقاومت علیه آن حساب باز کرده بودند.

وی با بیان اینکه بدون فلسطین و قدس، عربیتی وجود ندارد و با عادی‌سازی روابط با رژیم موقت صهیونیستی، عربیت هیچ معنایی ندارد، از تمامی اتباع لبنانی حاضر در خارج از این کشور که به مقاومت رأی می‌دهند، قدردانی کرد.

نصرالله با اشاره به اینکه اتهام تروریسم، هزینه مقاومت است، خبر داد که در روزهای گذشته و پس از سخنرانی در روز قدس و آماده‌باش مقاومت در لبنان، «پیامی به من داده شد که اسرائیلیها تأکید دارند که قصد ندارند هیچ اقدام نظامی علیه لبنان انجام دهند».

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *