احیا

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همزمان با شب نوزدهم ماه رمضان و در شب ضربت خوردن مولای متقیان مردم مومن و ولایتمدار با حضور در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن قرائت آیات قرآن کریم، زیارت امین الله، دعای جوشن کبیر و سرگرفتن قرآن با پروردگار خویش به مناجات پرداختند.
این مراسم پرفیض و نورانی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از ساعت ۲۳ تا ۳ بامداد در مسجد جامع خرمشهر و فضای باز مجاور آن برگزار شد.
مردم ولایتمدار و انقلابی تهران در این لیالی پر برکت با حضور در اماکن متبرکه، هیئات و مساجد، به احیای این شب‌های با فضیلت و مناجات و راز و نیاز با پروردگار متعال و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام می‌پردازند.
لازم به ذکر است این مراسم در شب های بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز در محل مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برقرار می باشد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اسکار اسلامی

سینمای نجیب ایران در یافتن راه خود با سنگلاخ های عظیم و چالش های بزرگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *