خانه / Ahmad Mahini / زباله ها را به کویر حمل کنید

زباله ها را به کویر حمل کنید

وزیر کشور بحران زباله سراوان گیلان را حل و فصل کند
نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به بحران زباله سراوان، گفت: با توجه به منابع ساماندهی پسماندها و تحصن مردم منطقه سراوان وزیر کشور باید به این موضوع ورود و با سفر به گیلان مشکل را حل کند.
جبار کوچکی نژادارم ساداتی در نطق میان دستور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، جبار کوچکی نژادارم ساداتی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۳۰ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر کشور بحران زباله سراوان را یادآور شد و گفت: زباله سراوان یک معضل ملی است، اکثر مسئولین از این منطقه بازدید کردند. در طول یک هفته اخیر مردم متمدن و روزه دار این منطقه تحصن کردند اما کسی به فریاد آن ها نمی رسد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه در ردیف های مختلف منابع خوبی برای ساماندهی پسماند در استان های شمالی در نظر گرفته شده و تمام شهرهای گیلان با بحران روبه رو هستند از وزیر کشور درخواست دارم با سفر به گیلان و گفت وگو با مردم این مشکل را حل کند تا دامنه حادثه به موضوعات دیگر کشیده نشود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سلبریتی های مزدور امریکا

همه سلیبریای هوایی که به سرکوبگری امریکا اعتراض نکردند مزدور امریکاهستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *