خانه / تمدن پژوهی / دیگر اسرائیلی وجود ندارد فقط یک گروه تروریستی هستند
دیگر اسرائیلی وجود ندارد فقط یک گروه تروریستی هستند

دیگر اسرائیلی وجود ندارد فقط یک گروه تروریستی هستند

۷۶ نماینده اردن خواستار قطع روابط دیپلماتیک با اسرائیل شدند

شفقناافغانستان- هفتاد وشش نماینده اردنی امروز (یکشنبه) از دولت این کشور خواستند روابط با رژیم صهیونیستی را در پی حملات نیروهای اسرائیلی به مسجدالاقصی و نمازگزاران و همچنین بی احترامی به سرپرستی اردن بر مقدسات قطع کند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقناافغانستان به نقل از عربی۲۱، این نمایندگان در یادداشتی خواستار قطعی روابط دیپلمایک با دشمن، بستن سفارت این رژیم در امان، اخراج سفیر آن، احضار سفیر اردن در تل الربیع اشغالی و تعلیق همه توافقنامه های دوجانبه تا زمان اطمینان از توقف اقدامات رژیم صهیونیستی و عدم تکرار انها را خواستار شدند.

در این یادداشت از دولت اردن خواسته شده است که برای تضمین آزادی اسرا و جوانانی که از مسجدالاقصی ربوده شدند، مداخله کند.

در یادداشت نمایندگان اردنی آمده است: «محکوم کردن دیگر گزینه ای نیست که با منافع اردن و مردم کشور سنخیتی داشته باشد. همچنانکه با ایثارگری های محافظان مسجدالاقسی هم تناسب ندارد به همین دلیل خواهان اقداماتی برای مجازات نیروهای اشغالی اسرائیل هستیم».

در همین راستا عبدالله دوم پادشاه اردن نیز روز یکشنبه بر لزوم احترام اسرائیل به اوضاع تاریخی و قانونی مسجدالاقصی و توقف تمامی اقدامات غیرقانونی و تحریک آمیز نیروهای اسرائیلی تاکید کرد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

فقط منافقان از امپراتوری اعظم ایرانیان راضی نیستند

ایران امپراتوری یکتای جهانی بوده ، هست و خواهد بود تا کور شود هر انکه نتواند دید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *