خانه / غزنه تا غزه / خودتان بیایید هنرتان را نمی خواهیم

خودتان بیایید هنرتان را نمی خواهیم

موضوع استادیوم مشهد بهانه ای شد تا توپخانه ضد انقلاب و شبکه های معاند و رسانه های دشمن چند روز خوراک داشته باشند و از خمودگی بیرون بیایند. آنها که در دوران انقلاب به هر دری زدند ولی همیشه به بن بست خوردند تا جاییکه مجبور شدند به دنیای مجازی بروند. و حزب تک نفره خود را پیروز نشان دهند. سران آنها هم همچنان بر طبل (خواهیم آمد) بکوبند و مثل رضاشاه یا دیگری بگویند این دفعه دیگر فرق می کند و حتما می آییم! البته اشکالی ندارد بیایند فقط چشمشان را باید درویش کنند! به زنان و دختران ایران به عنوان طعمه برای ازار جنسی نگاه نکنند. اخیرا هم وزیر ارشاد تکرار کرده که هنرمندان می توانند به میهن برگردند. البته ایشان فکر می کند که آنها واقعا می خواهند برگردند! در حالیکه این امر بهانه وطن فروشی آنها است یعنی با این جمله ها عیار خود را بالا برده و دین و ایمان و طون را به حراج می گذارند نمونه اش ابی! خواننده لس آنجلسی که آهنگ خلیج فارس را تا مدتها در گوش ما می خواند و حسرت به دل می گذاشت . ولی معلوم شد همه اینها دکان است برای وطن فروشی بیشتر. حالا هم بهانه استادیوم کرده اند! تا دختران را از خانه ها بیرون بکشند و به روسپی خانه های خود بفرستند. علما و مراجع در این زمینه اختلاف دارند تا موضوع واحد نشود می توان اقدام کرد. زیرا مراجع از ش.رای نگهبان و مجلس و غیره بالاترند چون ش.رای نگهبان وظیفه اش حراست از علما و مراجع است تا آن خیانتی که در مشروطه شد دوبار تکرار نشود. در قانون اساسی قبل با اینکه طلغوتی بود ولی اصل دوم آن مقرر می داشت که تمام قوانین باید به نظر علمای طراز اول برسد و مخالف اسلام نباشد. موضع استادیوم برای زنان از سوی برخی مراجع نامشروع است. برخی هم که مشروع می دانند با رعایت ضوابط ومقررات است. زیرا پدران و مادران که فرزندان خود را راهی استادیوم می کنند به امید آن هستند که دولت نظارت دارد واز ازار جنسی و فریب دادن جوانان جلوگیری می کند. استادیوم هم مانند بیرون رفتن زنان است. که در ان اختلاف است.حضرت علی ع با فاطمه زهرا تقسیم کار کردند تا هرچه به بیرون مربوط می شود مرد انجام دهد و آنچه داخل خانه است زن. حتی برخی روایات می فرماید که حضرت علی به دختر خود اجازه نمی داد بیرون برود و هرگاه لازم بود سه فرزند دیگر را بعنوان بادیگارد با آنها همراه می کرد. خوب برخی علما این را تشکیک می کنند و اجازه می دهند که زنان به بیرون رفته و از بازار ها خرید کنند. ولی همان بازار رفتن هم اگر رعایت مسائل شرعی نشود مورد اعتراض است. که حضرت علی در یکی از خطبه ها به بازار کوفه اشاره می کند و می فرماید شنیده ام در انجا زنان شانه به شانه مردان می سایند و رعایت حدود الهی نمی کنند. و یا در مورد نکوهش عایشه می فرماید زنان همتشان در زینت زندگی و فساد در آن است. پس وظیفه حکومت است که مانع فساد آنها شود. حالا ممکن است چند تا روشنفکر پیدا شود و بگوید خوب آنها هم خواهران ما هستند! ولی خدا می داند در دل آنها جز نقشه شوم ازار جنسی چیز دیگری نیست. چون آنها زبان طعنه دارند خیلی ها سپر می اندازند. مثلا می گویند فقط در ایران و افغانستان هست که زنها به استادیوم نمی روند! ولی انها نمی دانند که افغانستان هم تازه به این مطلب رسیده. هر انگی دلشان می خواهد بزنند. ما غیرت دینی داریم ونمی خواهیم زنان و دختران برده جنسی دیگران شود. لذا باید منتظر بود شرایط فیزیکی برای حضور انان آماده شود. و علما و مراجع نظرات خود را بگویند. اگر چنانچه نظر مراجع مخالف حضور زنان باشد نباید از انها دوری کرد. زیرا پیامبر به ابوذر فرمود: اگر دیدی همه دنیا به راهی می روند وحضرت علی به راه دیگری تو به دنبال علی باش و از کمبود اهل حق ناراحت نباش(لاتستوحشوا فیها لقلت اهلها)

Come on, we do not want your art

The issue of Mashhad Stadium became an excuse for the counter-revolutionary artillery and the enemy networks and media to have a few days of food and get out of depression. Those who knocked on every door during the revolution but always got stuck until they had to go to the virtual world. And show their one-man party victorious. Their leaders will continue to beat the drums (we will come) and say like Reza Shah or someone else, this time is different and we will definitely come! Of course, there is no problem, they just have to dervish their eyes! Do not look at Iranian women and girls as prey for sexual harassment. Recently, the Minister of Guidance reiterated that artists can return to their homeland. Of course he thinks they really want to come back! While this is an excuse to sell their homeland, that is, with these sentences, they raise their standard and auction religion, faith and tone, for example, Abi! The Los Angeles singer who sang the Persian Gulf song in our ears for a long time and missed it. But it turned out that all these are shops for selling more homeland. Now they have made an excuse for the stadium! To get the girls out of the houses and send them to their brothels. Scholars and authorities disagree on this issue so that action can not be taken. Because the authorities are higher than the Guardian and the Majlis, etc., because the Guardian is responsible for protecting the ulema and the authorities so that the betrayal that took place in the constitution will not be repeated twice. In the previous constitution, although it was a tyranny, its second principle stipulated that all laws should be in the opinion of first-rate scholars and not be against Islam. The position of the stadium for women is illegitimate by some authorities. Some who consider it legitimate are in compliance with the rules and regulations. Because fathers and mothers who take their children to the stadium hope that the government monitors and prevents sexual harassment and deception of young people. The stadium is like women going out. There is a difference in that. Hazrat Ali (AS) and Fatemeh Zahra divided the work so that the man could do everything related to the outside and the woman inside the house. Some narrations even say that Imam Ali did not allow his daughter to go out and when he needed to, he accompanied the other three children as a bodyguard. Well, some scholars doubt this and allow women to go out and buy in the markets. But going to the market is also objected to if the sharia issues are not observed. In one of his sermons, Imam Ali refers to the bazaar of Kufa and says, “I have heard that there women rub shoulder to shoulder with men and do not observe the divine limits.” Or about Aisha’s condemnation, she says that all women are adorned with life and corruption in it. Therefore, it is the duty of the government to prevent their corruption. Now some intellectuals may be found and say, well, they are our sisters too! But God knows that in their hearts there is nothing but the sinister plan of sexual harassment. Because they have a sarcastic language, many throw shields. For example, they say that only in Iran and Afghanistan do women not go to the stadium! But they do not know that Afghanistan has just reached this point. They want to hit every heart. We have religious zeal and we do not want women and girls to be sex slaves of others. So we had to wait for the physical conditions to be ready for their presence. And scholars and authorities have their say. If the authorities oppose the presence of women, they should not be avoided. Because the Prophet said to Abu Dharr: If you see that the whole world is going one way and Hazrat Ali is going the other way, look for Ali and do not be upset about the lack of the people of truth.

تعال ، نحن لا نرید فنک

تحولت قضیه ملعب مشهد إلى ذریعه للمدفعیه المضاده للثوره وشبکات ووسائل الإعلام المعادیه للحصول على بضعه أیام من الطعام والخروج من الکساد. أولئک الذین طرقوا کل باب أثناء الثوره لکنهم علقوا دائمًا حتى اضطروا للذهاب إلى العالم الافتراضی. وتظهر انتصار حزبهم الفردی. سیواصل قادتهم قرع الطبول (سنأتی) ویقولون مثل رضا شاه أو أی شخص آخر ، هذه المره مختلفه وسنأتی بالتأکید! بالطبع ، لا توجد مشکله ، علیهم فقط أن یدقوا أعینهم! لا تنظر إلى النساء والفتیات الإیرانیات على أنهن فریسه للتحرش الجنسی. ومؤخرا أکد وزیر الإرشاد أن الفنانین یمکنهم العوده إلى وطنهم. بالطبع یعتقد أنهم یریدون حقًا العوده! فی حین أن هذا ذریعه لبیع وطنهم ، أی بهذه الجمل ، فإنهم یرفعون مستوى الدین والمزاد والدین والنبره ، على سبیل المثال أبی! مغنیه لوس أنجلوس التی غنت أغنیه الخلیج الفارسی فی آذاننا لفتره طویله وتأسف علینا. لکن اتضح أن کل هذه محال لبیع المزید من الوطن. الآن قدموا ذریعه للملعب! لإخراج الفتیات من المنازل وإرسالهن إلى بیوت الدعاره الخاصه بهن. یختلف العلماء والسلطات حول هذه المسأله بحیث لا یمکن اتخاذ إجراء. لأن السلطات أعلى من ولی الأمر والمجلس ونحو ذلک لأن الولی مسئول عن حمایه العلماء والسلطات حتى لا تتکرر الخیانه التی حدثت فی الدستور مرتین. فی الدستور السابق ، رغم أنه کان استبدادًا ، نص المبدأ الثانی على أن جمیع القوانین یجب أن تکون فی رأی علماء من الدرجه الأولى ولیس ضد الإسلام. موقف ملعب النساء غیر شرعی من قبل بعض السلطات. بعض الذین یعتبرونه شرعیًا یمتثلون للقواعد واللوائح. لأن الآباء والأمهات الذین یأخذون أطفالهم إلى الملعب یأملون أن تراقب الحکومه وتمنع التحرش الجنسی والخداع ضد الشباب. الملعب یشبه خروج النساء. هناک فرق فی ذلک ، فقام حضره علی (ع) وفاطمه الزهراء بتقسیم العمل لیقوم الرجل بکل ما له علاقه بالخارج والمرأه داخل المنزل. بل إن بعض الروایات تقول إن الإمام علی لم یسمح لابنته بالخروج ، وعندما احتاج إلى ذلک ، رافق الأطفال الثلاثه الآخرین کحارس شخصی. حسنًا ، یشک بعض العلماء فی هذا ویسمحون للنساء بالخروج والشراء فی الأسواق. لکن الذهاب إلى السوق أیضًا معترض علیه إذا لم یتم الالتزام بقضایا الشریعه. أشار الإمام علی فی إحدى خطبه إلى سوق الکوفه قائلاً: “سمعت أن هناک نساء یفرکن الرجال کتفاً بکتف ولا یلتزمون بالحدود الإلهیه”. وعن إدانه عائشه تقول إن کل النساء تزین الحیاه والفساد فیها. لذلک ، من واجب الحکومه منع فسادهم. الآن یمکن العثور على بعض المثقفین ویقولون ، حسناً ، إنهم أخواتنا أیضًا! لکن الله یعلم أنه لا یوجد فی قلوبهم سوى خطه شریره للتحرش الجنسی. لأن لدیهم لغه ساخره ، فإن العدید منهم یرمون الدروع. على سبیل المثال ، یقولون إنه فی إیران وأفغانستان فقط لا تذهب النساء إلى الملعب! لکنهم لا یعرفون أن أفغانستان وصلت لتوها إلى هذه النقطه. یریدون ضرب کل قلب. لدینا حماس دینی ولا نرید أن تکون النساء والفتیات عبید جنس للآخرین. لذلک کان علینا أن ننتظر الظروف المادیه لتکون جاهزه لوجودهم. والعلماء والمراجع یقولون کلمتهم. إذا عارضت السلطات وجود النساء ، فلا ینبغی تجنبها. لأن النبی قال لأبی ذر: إذا رأیت أن العالم کله یسیر فی اتجاه وأن حضره علی یسیر فی الاتجاه الآخر ، فابحث عن علی ولا تنزعج من قله أهل الحق.

De were, em hunera te naxwazin

Mijara yarîgeha Meşhedê bû behane ji bo topxaneyên dij-şoreş û tor û medyayên dijmin ku çend rojan xwarinê bixwin û ji depresyonê derkevin. Yên ku di dema şoreşê de li her derî xistin lê her tim asê mabûn heta ku neçar man biçin cîhana virtual. Û partiya xwe ya yek zilamî serketî nîşan bidin. Serokên wan dê li defê lêxin (emê werin) û wek Riza Şah yan kesekî din bibêjin, vê carê cuda ye û teqez em ê werin! Helbet kêşe tune ye, tenê divê çavê xwe derwêş bikin! Li jin û keçên Îranê weke nêçîra destdirêjiya zayendî nenêrin. Herî dawî jî Wezîrê Îrşadê dupat kir ku hunermend dikarin vegerin welatê xwe. Bê guman ew difikire ku ew bi rastî dixwazin vegerin! Ev jî hincet e ku welatê xwe bifroşin, yanî bi van hevokan dîn, îman û dengê xwe yê standard û mezadê bilind dikin, mesela Abî! Stranbêjê Los Angelesê ku demeke dirêj strana Kendava Farsê di guhên me de got û em bi poşmaniyê hişt. Lê derket holê ku ev hemû dikanên zêdetir firotina welat in. Niha jî ji stadyumê re hincet çêkirine! Ji bo ku keçan ji malan derxin û bişînin malên wan. Alim û rayedar di vê mijarê de li hev nakin ku tedbîr neyê girtin. Ji ber ku desthilatdarî ji Welî û Meclîsê û hwd bilindtir in, ji ber ku parêzgar erkê parastina ulema û desthilatdaran e ku îxaneta ku di destûrê de hatiye kirin du caran dubare nebe. Di makezagona berê de, her çendî zulmek bû jî, prensîba wê ya duwemîn destnîşan kiribû ku divê hemû qanûn li gor raya alimên pileya yekem bin û ne li dijî Îslamê bin. Helwesta stadyuma jinan ji aliyê hin rayedaran ve ne rewa ye. Hin kesên ku wê rewa dibînin li gorî rêgez û qaîdeyan tevdigerin. Ji ber ku dê û bavên ku zarokên xwe dibirin stadyumê hêvî dikin ku hikûmet çavdêrî û rê li ber destdirêjî û xapandina ciwanan bike. Stadyûm mîna jinan e ku derdikevin derve. Di wê de ferq heye, Hezretî Elî (a.s) û Fatima Zehra kar ji hev re parve kirine ku mêr karibe her tiştê girêdayî derve û jin jî di hundirê malê de bike. Heta hinek rîwayet dibêjin ku Îmam Elî nehîşt keça xwe derkeve derve û dema ku pêwîst bû bi sê zarokên din re wek pasewan çû. Belê, hin alim ji vê yekê guman dikin û rê didin ku jin derkevin û li sûkan bikirin. Lê ger kêşeyên şerîetê neyên dîtin jî çûna bazarê jî tê îtîrazkirin. Îmam Elî di xutbeyeke xwe de amaje bi bazara Kufeyê dike û dibêje: “Min bihîstiye ku li wir jin mil bi milê mêran li hev dikin û sînorên îlahî nagirin”. An jî li ser mehkûmkirina Eyşe dibêje ku hemû jin bi jiyan û fesadiya tê de hatine xemilandin. Lewma erkê hikûmetê ye ku pêşî li gendeliya wan bigire. Niha dibe ku hinek rewşenbîr peyda bibin û bêjin, baş e, ew jî xwişkên me ne! Lê Xwedê dizane ku di dilê wan de ji xeynî plana nebaş a tacîza zayendî tiştek tune. Ji ber ku zimanekî wan yê bi qerf heye, gelek kes mertal diavêjin. Mînak dibêjin tenê li Îran û Afganîstanê jin naçin stadyumê! Lê ew nizanin ku Afganîstan nû hatiye vê nuqteyê. Dixwazin dilê her kesî bixin. Zehmetiya me ya olî heye û em naxwazin jin û keç bibin koleyên seksê yên kesên din. Ji ber vê yekê divê em li bendê bin ku şert û mercên fizîkî ji hebûna wan re amade bin. Û alim û rayedar jî gotina xwe dibêjin. Ger desthilatdarî li dijî hebûna jinan derkeve, divê ji wan dûr nekevin. Ji ber ku Pêxember ji Ebû Zerr re gotiye: Eger tu bibînî ku dinya tev di riyekê de ye û Hezretî Elî jî li aliyê din diçe, li Elî bigere û ji kêmbûna ehlê heqiyê aciz nebe.

 

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمله به رفح مرگ اسرائیل است

ההתקפה של ישראל על רפיח היא רק סיסמה, אך בפועל היא גורמת לנפילה מוחלטת של ישראל ולסילוקה מזירת התקופה.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *