خانه / جشنواره / شهرداری منطقه یک

شهرداری منطقه یک

 به گزارش سید حامد حجازی ازشهردار منطقه یک

اطلس درآمدی نواحی ده گانه منطقه یک شهرداری تهران تهیه شد

اطلس درآمدی نواحی ده گانه منطقه یک در یک کار مطالعاتی دقیق در سطح منطقه تهیه شده و با رصد ستاد منطقه، شهرداران نواحی با دقت مسئول اجرای این سند مالی هستند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمید رضا حاجوی صبح امروز در جلسه کمیته درآمدی این منطقه که با حضور معاونین شهرسازی و اقتصاد شهری، روسای ادارات املاک و حقوقی و شهرداران نواحی برگزار شد گفت: اولویت موضوعات شهرسازی در دستور کار منطقه بوده و شهرداران نواحی باید با اولویت بندی لازم و انجام ماموریت های ذاتی شهرداری برنامه های شهرسازی و درآمدی و وصول مطالبات را در اولویت اصلی قرار دهند.

شهردار منطقه یک با تاکید بر اینکه حق شهر و حق مردم از بدهکاران باید وصول شود افزود: تکلیف چک های برگشتی، پرونده های ماده صد و کمیسیون ماده پنج با اولویت با حضور مودیان بررسی و تعیین تکلیف می شوند.

شهردار منطقه یک با بیان اینکه تنها در سه پلاک ثبتی شهرداری مطالبه ای در حدود ۲ هزار میلیارد تومان دارد گفت: اداره ی اجرای احکام  و اداره ی حقوقی با اولویت پرونده های به روز، مسئول وصول مطالبات، حقوق شهر، شهروندان و شهرداری از بدهکاران هستند.

حمید رضا حاجوی از شهرداران نواحی در این جلسه خواست که برای اجرای قانون و ضوابط شهرداری ملاحظه ی هیچکس و هیچ اداره ای را نداشته باشند و نسبت به جلوگیری از ساخت و سازهای غیر قانونی توسط افراد و ادارات اقدام قاطعانه انجام دهند.

حاجوی در این جلسه تحقق درآمد ابلاغی در نواحی را بسیار مهم دانست و افزود: با بهره گیری از شیوه های نو و افزایش مشارکت شهروندان در نوسازی بافت مسکونی منطقه، شاهد افزایش چند برابری سطح درآمد در شهرداری منطقه یک خواهیم بود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Ahmad Mahini

Marg bar Israel

I want from all my students in USA and Europe to speak persian من از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *