خانه / تمدن پژوهی / چهره‌های باانگیزه و پر توان

چهره‌های باانگیزه و پر توان

حوزه هنری استان تهران پذیرای چهره‌های باانگیزه و پر توان خواهد بود

   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ ۱۲:۴۱   ساعت           تعداد بازدید: ۲۰۸
نخستین نشست هم اندیشی فعالان رسانه با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در سالن طاهره صفارزاده برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان تهران، نخستین جلسه شورای هم‌اندیشی فعالان رسانه، با حضور جمعی از علاقه‌مندان به عرصه فرهنگ و هنر پیرامون فعالیت‌های کارگاهی، آموزشی و همچنین برنامه‌های ویژه فعالان شبکه های اجتماعی برگزار شد.

در ابتدای جلسه، محمد ابشار مدیرروابط عمومی حوزه هنری استان تهران، ضمن خیرمقدم و خوش آمد به حاضرین در جلسه، هدف از برگزاری این نشست را شناسایی ظرفیت‌های موجود در رسانه‌های اجتماعی و معرفی تولیدات حوزه هنری دانست و تاکید کرد:حوزه هنری میزبان طیف وسیعی از نویسندگان، هنرمندان و چهره‌های فرهیخته است و این ظرفیت نهفته می‌تواند درعرصه تولید، جریان سازی خبری و گسترش دایره مخاطبین به کار گرفته شود. حوزه‌هنری استان تهران بسته به نوع ماموریتی که دارد، فعالیت باشگاهی و جذب مخاطبان خود را در قالب شبکه‌های ایجاد شده در بستر رسانه قرار داده است.حمایت از افراد تولید کننده و اثرگذار در راستای اهداف انقلاب اسلامی می‌تواند به دیده شدن تولیدات شاخص و ایجاد جریان سازنده کمک شایانی بکند.

علی فروزان، رئیس حوزه هنری استان تهران نیز در ادامه این نشست با بیان اولویت‌ها و شاخص‌های عملکرد مجموعه حوزه هنری گفت: حوزه هنری استان تهران از تمامی افراد دغدغه مند در حوزه فرهنگ و هنر و صاحبان ایده و برنامه هایی که می تواند به بهبود تولیدات و افزایش شاخص های اثرگذاری این نهاد منجر شود حمایت می کند. ما از شورای هم فکری فعالان رسانه می‌خواهیم، تا با نقد و بررسی و ارائه پیشنهادات سازنده، به پربارتر شدن تولیدات، برنامه ها، دوره های کارگاهی و هم چنین رویکرد کلی حوزه هنری کمک کنند. حوزه هنری استان تهران این ظرفیت را دارد تا با حمایت از گروه‌ها و حلقه‌های علاقه مند و فعال در عرصه فرهنگ و هنر اقدامات و تولیدات درخور توجهی را به مرحله انتشار برساند.

در ادامه برنامه، افراد حاضر در این نشست به بیان دیدگاه‌ها، نقد و نظرات خود پرداخته و ضمن حمایت از جریان ایجاد شده، ادامه دار بودن آن را شرط اثرگذاری و جریان سازی آن دانستند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دستور به کاخ سفید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *