خانه / رفح و غزه / پاداش ۹۱۰ میلیون تومانی

پاداش ۹۱۰ میلیون تومانی

ماجرای پاداش ۹۱۰ میلیون تومانی هیات مدیره بورس تهران

پاداش هیأت مدیره شرکت بورس متعلق به اشخاص حقیقی نیست و مربوط به شرکت‌های سهامدار است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از شرکت بورس تهران؛ در پی حاشیه سازی برخی رسانه‌ها در خصوص پاداش ۹۱۰ میلیون تومانی اعضای هیأت مدیره بورس تهران در دولت گذشته، شرکت بورس اوراق بهادار تهران با صدور اطلاعیه‌ای توضیحاتی ارائه داد.

در اطلاعیه این شرکت آمده: این پاداش در دولت گذشته تصویب شده و مربوط به سال گذشته (سال مالی ۱۳۹۹) است که در مجمع تیرماه به تصویب رسیده و در صورت‌های مالی شهریور ماه سال جاری صرفا افشا شده است. رویه‌ای که هرساله بوده و در تمامی گزارش‌های شش ماهه سال‌های گذشته وجود داشته است.

این پاداش در وجه اشخاص حقیقی نیست بلکه به شرکت‌های حقوقی عضو هیئت مدیره مانند سرمایه‌گذاری صبا تأمین، سرمایه‌گذاری توسعه ملی اختصاص پیدا می‌کند.

لازم به ذکر است بر اساس قانون تجارت، شرکت‌ها می‌توانند تا سه درصد از سود تقسیمی شرکت را به عنوان پاداش به اعضای هیئت مدیره اختصاص دهند که این مبلغ ۹۱۰ میلیون تومان پاداش کل سال گذشته، تنها هفت صدم درصد از سود شرکت بورس اوراق بهادار تهران در سال مالی ۹۹ را شامل شده و در ضمن بین هفت عضو حقوقی هیئت مدیره تقسیم می‌شود و به هر عضو حقوقی ۱۳۰ میلیون تومان اختصاص پیدا می‌کند.

شایان ذکر است، امیرتقی‌خان تجریشی، جواد عشقی‌نژاد، محمدعلی میرزاکوچک شیرازی، محمدرضا محسنی، حسین بوستانی، مهدی امیری و سیدمهدی سدیدی اعضای هیات مدیره بورس تهران هستند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

آلمان درباره آوارگی یک میلیون نفر در رفح هشدار داد آلمان درباره آوارگی یک میلیون نفر در رفح هشدار داد تهران- ایرنا- وزیر خارجه آلمان در پیامی هشدار داد که یک میلیون نفر از آوارگان فلسطینی که در رفح پناه گرفته بودند، جایی برای رفتن ندارند. به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا، خبرگزاری آناتولی ترکیه نوشت: آلمان به (رژیم) اسرائیل درباره حمله زمینی گسترده به شهر رفح در جنوب غزه هشدار داد. آنالنا بائربوک در پیامی در شبکه ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: درباره حمله گسترده به رفح هشدار می‌دهم. یک میلیون نفر از مردم نمی‌توانند در هوا ناپدید شوند. آنها به محافظت و تداوم فوری کمک‌های انسان دوستانه نیاز دارند. این مقام آلمانی افزود: برای دستیابی به این هدف باید گذرگاه‌های مرزی رفح و کرم شالوم فورا باز شوند. به گزارش ایرنا، کابینه جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه به رغم مخالفت‌های بین‌المللی، تهاجم زمینی به شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را تائید کرد و ارتش این رژیم، از روز سه‌شنبه بخش فلسطینی این شهر را اشغال کرده‌ است. این عملیات تنها ساعاتی پس از آن آغاز شد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که پیشنهاد آتش بس مصر و قطر را پذیرفته است؛ اما رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این پیشنهاد خواسته‌های ضروری این رژیم را تامین نمی‌کند. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان این ادعا که طرح پیشنهادی حماس با خواسته‌های این رژیم فاصله دارد، مدعی شد: اجازه نمی‌دهیم حماس توانایی‌های نظامی خود را بازسازی کند. اسرائیل اجازه نخواهد داد که حماس در نوار غزه حکومت کند.

دولتها اعزام گردشگر به رفح را تسهیل نمایند

Governments should facilitate the sending of tourists to Rafah. Global Shipping, IATA and other transport unions should know that it is time to help the Palestinian people

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *