خانه / غزنه تا غزه / ریشه آمریکا را از منطقه خواهد کند

ریشه آمریکا را از منطقه خواهد کند

جبهه مقاومت ریشه آمریکا را از منطقه خواهد کند

خطیب نماز جمعه تهران: جبهه مقاومت به عنوان یادگار مکتب شهید سلیمانی در جنگ تمام عیار علیه باطل، ریشه آمریکایی‌ها و مزدوران شان را برای همیشه از منطقه خواهد کند.

جبهه مقاومت ریشه آمریکا را از منطقه خواهد کندبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ حجت الاسلام و المسلمین شیخ کاظم صدیقی در خطبه نماز جمعه تهران با تکریم شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: به فرماندهان مقاومت این مکتب سازان، موج آفرینان، چشمه‌های جوشان و ابر‌های پرباران که حیات طیبه جهادی را برای کشورمان به ارمغان آوردند می‌بالیم و خدا را شکر می‌کنیم.
وی افزود: شهید سلیمانی، مدافعان حرم را به شکل زنجیره‌ای در قالب جبهه مقاومت ایجاد و جویبار‌ها را به دریای خروشان تبدیل کرد و نیرو‌های مقاومت را که از کشور‌های مختلف منطقه بودند در قالب دفاع از حرم به هم پیوند داد و قدرتی عظیم و راهی نو ایجاد کرد.
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی تصریح کرد: به رغم ترامپ جنایتکار و افراد خبیث اطرافش که فکر می‌کردند با رفتن شهید سلیمانی، مقاومت اسلامی متوقف می‌شود دیدند که این جنایتکاران دیگر جایی در منطقه نخواهند داشت و آبی از گلوی شان پایین نخواهد رفت.
وی گفت: می‌بینیم که جبهه مقاومت مقتدرانه از یمن گرفته تا لبنان چه قدرت روزافزونی یافته است و سید حسن نصرالله فخر جهان عرب چه صلابت، اقتدار، استحکام و وجهه امنیت آفرینی دارد و مجاهدان عراق نیز هر روز قوی‌تر می‌شوند.
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: پس از شهادت شهید سلیمانی، آمریکایی‌ها گورشان را از افغانستان گم کردند و به شکل مفتضحانه از آن کشور رفتند.
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی افزود: از پیروزی‌های افتخارآفرین ما این است که بعد از شهادت شهید سلیمانی، رهبر شجاع، فرزانه و سلیمانی پرور ما وعده انتقام دادند و طبق دستوری که به جبهه مقاومت داده شد پایگاه آمریکایی عین الاسد را در عراق در چنین روزی آماج حملات موشکی قرار دادیم و دشمن شکست خورده که هیچ آبرویی برایش نمانده بود این ضربه محکم را تجربه کرد، اما هیچ غلطی نتوانست بکند.

خون شهید سلیمانی انقلاب را بیمه کرد

خطیب نماز جمعه تهران شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را نقطه عطفی در تاریخ دانست و تصریح کرد: خون آن شهید والامقام نیز مانند شهادت مولایش امام حسین (ع) و شهادت مادرش حضرت زهرا (س) انقلاب را بیمه کرد.
حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در ادامه سخنانش در خطبه دوم نماز جمعه تهران با تکریم شخصیت شهیدسلیمانی آن شهید والامقام را مرد میدان دانست که، چون مرد خدا بود مشکل مرگ را حل کرده بود.
وی افزود: شهید سلیمانی مرد آزادگی، مرد آخرت و مرد عرش بود که طعم شهادت را قبل از شهادتش مزه کرده بود.
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی گفت: دیدیم که دو سال پس از شهادت شهید سلیمانی چه تحولی در کشور‌های منطقه ایجاد شده است و در این ایام نیز همه علاقه‌مندان مبارزه با استکبار به یاد آن شهید چه مجالسی را بر پا و آموزه هایش را مرور کردند.
وی افزود: فقط در عراق بیش از ۴۰۰ جلسه از جانب مبارزان، مجاهدان و مردم این کشور برگزار شد و ملت عراق انتقام از قاتلان شهید سلیمانی را حق خود می‌دانند، زیرا آن شهید در خانه آنان به شهادت رسید.
امام جمعه موقت تهران گفت: همچنین آیین نکوداشت شهید سلیمانی در هزار محله در کشورمان برگزار و پیام‌ها، سبک زندگی و مکتب سلیمانی در این جلسات نورانی مرور شد.
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی همچنین با تکریم شخصیت مرحوم آیت الله مصباح یزدی افزود: این علامه بزرگوار با روحیه عرفانی و اعتقاد به جهاد از قبل از انقلاب، جزو خط شکن‌ها علیه طاغوت بود و همه زندگی اش را وقف جهاد کرد.
وی تصریح کرد: علامه مصباح در طول زندگی آماج تیر‌های سهمگین سکولار‌ها، لیبرال‌ها و غربگرا‌ها بود، اما خم به ابرو نیاورد و تا آخرین لحظه حیاتش با این که علامه و محقق بود و هزاران شاگرد تربیت کرد و محبوب شهید سلیمانی بود، اما در مقابل، ولی و رهبرش واقعا عاشق و متواضع بود و اعتقاد داشت که در زمان غیبت، ولی عصر (عج) آیت الله العظمی امام خامنه‌ای، شخصیت اول است.
خطیب نماز جمعه تهران همچنین با مرور وقایع دی در سال‌های گذشته گفت: دی، ماه پرحادثه و تاریخ سازی است که یکی از این وقایع حادثه ۹ دی است که در آن واقعه دست خدا از آستین بصیرت ملت امام حسینی ایران بیرون آمد. ملت ایران به تعبیر شهید عزیز سلیمانی، ملت امام حسین و شهادت است.
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی تصریح کرد: دیدیم که فتنه گران به عکس امام راحل جسارت و تیر‌های سهمگین خود را به اصل ولایت فقیه شلیک کردند و در روز عاشورا نیز به عزاداران حسینی حمله ور شدند.
وی افزود: به فرموده امام راحل ما هر چه داریم از محرم و صفر است و دیدیم که در ۹ دی خون امام حسین (ع) در رگ آحاد ملت جریان یافت و این قطرات را به دریای خروشان بدل کرد و بساط فتنه را برچید.
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی گفت: این حرکت اصیل و خودجوش قاطبه ملت این شاخصه را داشت که تنها دفاع از امام حسین (ع) و ولایت بود به نحوی که همه جریان‌ها به میدان آمدند و عکس نائب امام زمان (عج) و پرچمدار انقلاب و عکس امام راحل را در دست داشتند و لا غیر و اصالت و هویت خود را به عالم نشان دادند و همه کسانی را که خواب پریشان دیده بودند منزوی کردند.
امام جمعه موقت تهران همچنین با اشاره به حادثه ۱۹ دی آن را حماسه اصیل مردم قم دانست و افزود: شهر قم شهر جهاد، قیام و شهادت است که در این حادثه برای دفاع از مرجع تقلیدشان به صحنه آمدند و علیه رژیم امریکایی طاغوت و حاکمیت ننگین سلطنت شعار دادند و از امامشان حمایت کردند.
وی گفت: در آن حادثه خیابان‌های شهر قم از خون جوانان و مردم این شهر رنگین شد در آن زمان فکر نمی‌شد که این حادثه چه ظرفیتی دارد، اما به نقطه عطفی در قیام ملت تبدیل شد و در پی آن قیام بود که ملت ایران ریشه طاغوت را کندند و پرچم عدالت خواهی، امامت و حمایت از مظلومان عالم به دست امام راحل برافراشته شد.
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی در بخش دیگری از سخنانش با تکریم قربانیان سقوط هواپیمای اکراینی اظهار داشت: دریغ است که از دانشجویانی که در حادثه این هواپیما جان باختند قدردانی نکنیم.
خطیب نماز جمعه تهران با نکوداشت یاد و خاطره قربانیان حادثه سقوط هواپیمای اکراینی افزود: آنان از دانشجویان برتر دانشگاه‌های تهران، شریف، امیرکبیر و از خانواده‌های اصیل بودند که در این داغ عظیم، دشمن را مایوس کردند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

La membresía de Palestina en las Naciones Unidas es definitiva y su veto no es válido, por lo que Israel siempre será destruido Ahmad Mahini, el candidato a la presidencia de Estados Unidos

وتوی عضویت فلسطین فاقد اعتبار است

عضویت فلسطین در سازمان ملل قطعی است و وتوی آن اعتبار ندارد و به این وسیله اسرائیل همیشه از بین می رود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *