خانه / جشنواره / تیم اقتصادی آدام اسمیت

تیم اقتصادی آدام اسمیت

دولت اسلامی ادعا می کند که تیم اقتصادی گرچه اختلاف نظر هایی دارد ولی هماهنگ است. اما هماهنگی انها براسا عمل به محرمات است. یعنی یک دسته یا گروهی هستند که آمال و آرزویشان کتاب ثروت ملل آدام اسمیت است و یا اینکه تئوری های مالتوس. در حالیکه آنها از بیت المال حقوق می گیرند و باید برای اسلام کار کنند. اندیشه لیبرالیزم اقتصادی در آنها چنان قوت دارد که جای هیچ شک و شبهه ای برایشان نگذاشته و دقیقاتوریهای ساخته پرداخته سازمان سیا را اجرا می کنند. زیرا عذم باور انها به اقتصاد اسلام آنها را به این وادی هولناک انداخته است. وقتیکه ثروت ملل را فقط در دستهای خود می خواهند، و حقوق های نجومی دریافت می کنند، چگون میتوانند برای اسلام فکر کنند؟ ذره ذره وجودشان این است که فکر اقتصادی داشته باشند یعنی برای خود پول جمع کنند. اگر از حقوق وزارت و وکالت و مشاورت جویا شوید می گویند والله این چیزی که به ما می دهند کرایه ماشین ما هم نمی شود. جلسات بیشتری می گذارند تا مشکل مردم را حل کنند ولی با حق المشاوره بالا و حق الجلسه و امثال آن مشکل خودشان را حل می کنند. اگر فرصتی شد کمی هم از روی شکم سیری به فکر گرسنگان می افتند. و می گویند ماکه سیر نشدیم ولی خدا گرسنگان را سیر کند. اما هیچگاه فرصت نخواهد شد. زیرا مانند بال مگس به عسل می چسبد و راه نجاتی ندارد. درمان اینهمه لیبرالیته و تکاثر ثروت فقط یک چیز است: بگویند مازاد دریافتی شان را به حساب صد امام بریزید. آن وقت شکمشان خالی می شود و درد شکم خالی ها را می فهمند. یکی از درد های شکم سیر ها این است که فکرشان کار نمی کند. ولی وقتی شکم خالی باشد همه چیز را براحتی درک می کنند و تجزیه و تحلیل شان هم درست می شود. برای همین است که در تمام فتنه های ضد انقلاب اسلامی، مردم پیشقدم مبارزه بودند. آنها برای اینکه آلاف و الوف خودشان را حفظ کنند مجبور بودند با فتنه گران بسازند و یا با آنها کنار بیایند. ولی مردم گرسنه چیزی نداشتند که از دست بدهند. قدم دوم این اقتصاد دانان، آنست که تمام حقوقهای بالای سه یا ۵میلیون تومان را لیست کنند. و همه را اخراج کنند. و کسانی را بجای انها بیاورند که با این حقوق معلمی بسازند. آن وقت خواهند دید که کسر بودجه نخواهند داشت. و پول مالیات برکت پیدا خواهد کرد. چون مالیاتی که گرفته می شود از طریق اعمال نفوذ است نه از طریق تراضی طرفین. چون هزینه ها حرام است لذا مجبور به در امد های حرام مانند زور گیری هم می شوند. لذا قدم سوم حلال کردن اقتصاد است.(فانظر الی طعامک) به غذای ملت نگاه کنید به غذای دولت نگاه کنید آیا از راه حلال است یا حرام؟ یک لقمه حرام دودمانی را به باد می دهد چطور این را برای اقتصاد نمی پسندند. آیا این همان تفکر لیبرالیستی نیست که حلال و حرام را فقط برای فقرا بدانند؟ همه قاچاقچی ها از افراد مومن و امانت دار استخدام می کنند! چون اگر افراد استخدامی هم قاچاقچی باشند اول از همه رئیس را از بین می برند و خودشان رئیس می شوند. پس آنها هم ترجیح می دهند مردم مومن باشند تا خودشان بتوانند خوب قاچاق انجام دهند. دولت خوب آن است که خودش مومن و پایبند به حلال و حرام باشد. آیا این مالیات که می گیرند حلال است> این عوارض و این در امد های نفتی ؟ یا در جایی که هزینه می شود حلال است؟ اگر همه در امد ها حلال باشد ولی در حرام (اختلاس و حقوق نجومی ) صرف شود باز هم فایده ندارد. حتی اگر در امد حلال، هزینه هم حلال باشد روش آن (خزانه داری و اخذ بهره) حرام باشد باز هم فایده ندارد. چرا باید پول نفت بین مردم تقسیم نشود؟ مگر دولت خونش رنگین تر است که همه را ذخیره کند و تقسیم نکند

Adam Smith Economic Team

The Islamic State claims that the economic team, although divided, is coordinated. But their coordination is based on the practice of taboos. That is, they are a group or group whose aspirations are the book The Wealth of Nations by Adam Smith or Malthus Theories. While they receive salaries from the treasury and must work for Islam. The idea of ​​economic liberalism is so strong in them that they leave no room for doubt and carry out the CIA’s fabricated precision. Because their belief in the economy of Islam has thrown them into this horrible valley. How can they think for Islam when they want the wealth of nations only in their hands, and receive astronomical salaries? Little by little, their existence is to have an economic mindset, that is, to raise money for themselves. If you ask about the rights of the ministry and advocacy and consulting, they will say, “God, what they give us will not rent our car.” They hold more meetings to solve the people’s problem, but they solve their own problem with the high right of consultation and the right of meeting and the like. If there is an opportunity, they will think of the hungry a little from the belly of satiety. And they say we are not full, but may God feed the hungry. But there will never be an opportunity. Because it clings to honey like the wings of a fly and has no way out. The cure for all this liberalism and the multiplication of wealth is only one thing: they say to count the surplus they receive to the account of one hundred Imams. Then their stomachs become empty and they understand the pain of the empty stomachs. One of the pains of garlic is that their thoughts do not work. But when the stomach is empty, they easily understand everything and their analysis is correct. That is why in all the seditions of the Islamic Revolution, the people took the lead in the struggle. In order to maintain their Alaf and Aluf, they had to build or deal with seditionists. But the hungry people had nothing to lose. The second step of these economists is to list all salaries above three or 5 million tomans. And fire everyone. And replace them with teachers with these rights. Then they will see that they will not have a budget deficit. And tax money will be blessed. Because the tax that is levied is through influence, not through the consent of the parties. Because expenses are haram, they are forced to make haram income, such as extortion. Therefore, the third step is to make the economy lawful. (Fanzar al-Taamak) Look at the food of the nation, look at the food of the government. A forbidden morsel blows dynasty to the wind, how can they not like this for the economy. Isn’t this the same liberal thinking that considers halal and haram only for the poor? All smugglers hire faithful and trustworthy people! Because if the employees are also smugglers, first of all, they will eliminate the boss and become the boss themselves. So they also prefer people to be believers so that they can do good smuggling themselves. A good government is to be a believer and adhere to what is lawful and unlawful. Is this tax lawful> these taxes and these oil revenues? Or is it lawful where it is spent? If all the income is lawful but is spent in haram (embezzlement and astronomical rights), it is still useless. Even if the income is halal, the cost is halal, and its method (treasury and interest collection) is haram, it is still useless. Why should oil money not be divided among the people? But the government is more colorful in its blood to save and not divide everyone

فریق آدم سمیث الاقتصادی

یزعم تنظیم الدوله الإسلامیه أن الفریق الاقتصادی ، على الرغم من انقسامه ، منسق. لکن التنسیق بینهما یقوم على ممارسه المحرمات. أی أنهم مجموعه أو مجموعه تطلعاتها کتاب ثروه الأمم لآدم سمیث أو نظریات مالتوس. بینما یتقاضون رواتب من الخزینه ویجب أن یعملوا للإسلام. إن فکره اللیبرالیه الاقتصادیه قویه جدًا فی نفوسهم لدرجه أنهم لا یترکون مجالًا للشک وینفذون الدقه المفبرکه لوکاله المخابرات المرکزیه. لأن إیمانهم باقتصاد الإسلام ألقى بهم فی هذا الوادی الرهیب. کیف یفکرون فی الإسلام وهم یریدون ثروات الأمم فی أیدیهم فقط ، ویتقاضون رواتب فلکیه؟ شیئًا فشیئًا ، یتمثل وجودهم فی امتلاک عقلیه اقتصادیه ، أی جمع الأموال لأنفسهم. إذا سألت عن حقوق الوزاره والدعوه والاستشاره ، فیقولون “الله ما یعطوننا لن نؤجر سیارتنا”. إنهم یعقدون اجتماعات أکثر لحل مشکله الناس ، لکنهم یحلون مشکلتهم بالحق الأعلى فی الاستشاره والحق فی الاجتماع وما شابه. إذا سنحت الفرصه ، سیفکرون بالجائع قلیلاً من بطن الشبع. ویقولون لسنا کاملین بل أطعم الله الجیاع. لکن لن تکون هناک فرصه أبدًا. لأنه یتشبث بالعسل مثل أجنحه الذبابه ولا مخرج له. إن علاج کل هذه اللیبرالیه وتکاثر الثروه شیء واحد فقط: یقولون أن یحسبوا الفائض الذی یتلقونه فی حساب مائه إمام. ثم تفرغ بطونهم ویتفهمون آلام المعده الفارغه. من آلام الثوم أن أفکارهم لا تعمل. لکن عندما تکون المعده فارغه ، فهم یفهمون کل شیء بسهوله ویکون تحلیلهم صحیحًا. لهذا السبب ، فی کل فتن الثوره الإسلامیه ، أخذ الناس زمام المبادره فی النضال. من أجل الحفاظ على علافهم وألوف ، کان علیهم بناء الفتنه أو التعامل معها. لکن الجیاع لیس لدیهم ما یخسرونه. الخطوه الثانیه لهؤلاء الاقتصادیین هی سرد ​​جمیع الرواتب التی تزید عن ثلاثه أو خمسه ملایین تومان. واطلقوا النار على الجمیع. واستبدالهم بالمعلمین بهذه الحقوق. وبعد ذلک سیرون أنه لن یکون لدیهم عجز فی المیزانیه. وستکون أموال الضرائب مبارکه. لأن الضریبه التی تجبى تکون عن طریق النفوذ لا بموافقه الأطراف. لأن المصاریف حرام ، یضطرون إلى کسب دخل حرام ، مثل الابتزاز. فالخطوه الثالثه إذن هی جعل الاقتصاد مشروعًا .. (فنزار التآمک) انظروا إلى غذاء الأمه ، انظروا إلى غذاء الحکومه. لقمه ممنوعه تهب سلاله فی مهب الریح ، فکیف لا یحبون هذا للاقتصاد. ألیس هذا هو نفس التفکیر اللیبرالی الذی یعتبر الحلال والحرام للفقراء فقط؟ کل المهربین یوظفون أمناء وأمناء! لأنه إذا کان الموظفون أیضًا مهربین ، فسوف یقضون فی المقام الأول على الرئیس ویصبحون هم أنفسهم الرئیس. لذلک یفضلون أیضًا أن یکون الناس مؤمنین حتى یتمکنوا من التهریب بأنفسهم. الحکومه الصالحه هی نفسها مؤمنه وتلتزم بما هو شرعی وما هو غیر شرعی. هل هذه الضریبه مشروعه> هذه الرسوم وهذه العائدات النفطیه؟ أم أنه جائز حیث تنفق؟ إذا کان کل الدخل مشروعًا ولکن تم إنفاقه فی حرام (الاختلاس والحقوق الفلکیه) ، فإنه لا یزال عدیم الفائده. وحتى لو کان الدخل حلالاً فإن الکلفه حلال وطریقته (الخزینه وتحصیل الفوائد) حرام ، إلا أنها لا تزال غیر مجدیه. لماذا لا یتم تقسیم أموال النفط بین الناس؟ لکن الحکومه أکثر سخونه فی دمائها لإنقاذ ولیس تقسیم الجمیع

د ادم سمیټ اقتصادی ټیم

اسلامی دولت ادعا کوی چې اقتصادی ډله، که څه هم ویشل شوې، همغږی ده. خو د هغوی همغږی د ممنوعیت پر بنسټ ولاړه ده. دا هغه ډله یا ډله ده چې هیلې یې د ادم سمیټ یا مالتوس تیورۍ لخوا د ملتونو شتمنۍ کتاب دی. په داسې حال کې چې دوی له خزانې څخه معاش اخلی او باید د اسلام لپاره کار وکړی. د اقتصادی لیبرالیزم مفکوره په دوی کې دومره پیاوړې ده چې دوی د شک لپاره هیڅ ځای نه پریږدی او د CIA جوړ شوی دقیقیت ترسره کوی. ځکه چې د اسلام په اقتصاد باندې د دوی عقیده دوی په دې وحشتناکه دره کې اچولی دی. دوی څنګه د اسلام لپاره فکر کولی شی چې دوی یوازې د ملتونو شتمنی په خپل لاس کې غواړی او د ستورمزلو معاشونه ترلاسه کوی؟ لږ تر لږه، د دوی شتون د اقتصادی ذهنیت درلودل دی، دا د ځان لپاره پیسې راټولوی. که د وزارت د حقوقو او وکالت او مشورې پوښتنه ترې وکړه، نو وایی: خدای چې موږ ته څه راکوی زموږ موټر به په کرایه نه راکوی. دوی د خلکو د ستونزو د حل لپاره ډېرې غونډې کوی، خو د مشورې په لوړ حق او د غونډې او داسې نورو په حق کې خپله ستونزه حلوی. که فرصت وی، دوی به د بډایه ګیډۍ څخه لږ څه د وږو په اړه فکر وکړی. او وایی چې موږ ډک نه یو، مګر خدای دې وږو ته خواړه ورکړی. مګر هیڅکله به فرصت نه وی. ځکه چې دا د مچۍ د وزرونو په څیر په شات پورې تړلی دی او د وتلو لاره نلری. د دې ټولو لیبرالیزم او د شتمنۍ د ضرب کولو علاج یوازې یو شی دی: دوی وایی چې دوی د سلو امامانو حساب ته د اضافی پیسو حساب ورکوی. بیا یې معدې تشې شی او د تشې معدې په درد پوه شی. د اوښکو یو درد دا دی چې فکر یې کار نه کوی. مګر کله چې معده خالی وی، دوی په اسانۍ سره هر څه پوهیږی او د دوی تحلیل سم وی. له همدې امله د اسلامی انقلاب په ټولو ناخوالو کې خلکو د مبارزې مشری په غاړه واخیسته. د خپل الف او الف د ساتلو لپاره، دوی باید له فتنو سره جوړ او یا معامله وکړی. خو وږو خلکو د لاسه ورکولو لپاره هیڅ نه درلودل. د دې اقتصاد پوهانو دوهم ګام دا دی چې ټول معاشونه له درې یا ۵ ملیون تومان څخه پورته لیست کړی. او هرڅوک یې اور واچوه. او د استادانو په بدل کې یې له دغو حقونو برخمن کړی. بیا به دوی وګوری چې دوی به د بودیجې کسر ونه لری. او د مالیې په پیسو به برکت وی. ځکه چې مالیه د نفوذ له لارې اخیستل کیږی، نه د اړخونو د رضایت له لارې. ځکه چې مصارف حرام دی، نو مجبور دی چې د حرام عاید لکه اسراف وکړی. له همدې امله دریم ګام د اقتصاد حلال دی. یو حرام مرغی د سلطنت بادونه وهی، دا څنګه د اقتصاد لپاره خوښ نه شی. ایا دا هماغه لیبرال فکر نه دی چې یوازې د غریبانو لپاره حلال او حرام ګڼی؟ ټول قاچاقبران وفادار او باوری کسان استخداموی! ځکه که مامورین هم قاچاقبر وی، نو لومړی به یې باس له منځه وړی او پخپله به مالک جوړېږی. نو دوی هم خلک غوره ګڼی چې مؤمنان شی تر څو پخپله ښه قاچاق وکړی. ښه حکومت هغه دی چې پخپله مؤمن وی او څه حلال او څه حرام وګڼی. ایا دا مالیه حلال ده> دا محصول او دا د تیلو عاید؟ یا دا چې چیرته مصرف کیږی حلال دی؟ که ټول عاید حلال وی خو په حرامو ( اختلاس او اسطورې حقوق ) مصرف شی بیا هم بې ګټې دی . که څه هم عاید حلال وی، لګښت یې هم حلال دى او د هغې طریقه (خزانه او سود راټولول) حرام دی، بیا هم بې ګټې دی. ولې د تېلو پیسې د خلکو ترمنځ نه وېشل کېږی؟ خو حکومت په خپلو وینو رنګین دی چې د ټولو د ژغورلو او نه ویشلو لپاره

 

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Due to the people's need for prayer, the White House was changed to the place of Friday prayers in Washington. And people can pray there every Friday. Thanks to Ahmad Mahini, the presidential candidate of the United States from the Mahin party

آیا یهودیان به بهشت می روند؟

هر سوال مطرح در ذهن هرکسی، داستان و پاسخی دارد که: با دیگری متفاوت است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *