خانه / جشنواره / بزرگداشت ۹ دی تهران

بزرگداشت ۹ دی تهران

تهران- ایرنا- مراسم بزرگداشت ۹ دی در تهران با حضور اقشار مختلف مردم در میدان آئینی امام حسین(ع) آغاز شد.

به گزارش ایرنا, حماسـه ماندگار نهم دی ماه که در تقویم رسمی کشور به نام  “روز بصیرت و میثاق امت با ولایت” نامگذاری شده و بدون شک بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بوده که فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی، غیرت دینی و انقلابی، دفاع از ولایت و ولایتمداری مردم مسلمان ایران را در صحیفه تاریخ مبارزات رقم زد.

یوم‌اللّه نهم دی  امسال با شعار محوری و سراسری «یوم الله نهم دی، تجلی وحدت ملی و رمز عبور از  فتنه» و با رعایت کامل توصیه های بهداشتی و دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا در حال برگزاری است و می توان  آن را یک رویداد بزرگ ملی و انقلابی دانست که در برگیرنده‌ همه‌ اقشار، جریانات و گروه‌های معتقد به انقلاب اسلامی  است .

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» در میدان امام حسین (ع) ادامه خواهد یافت .

برنامه های بزرگداشت حماسه نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ۴۰ نقطه استان تهران برگزار می شود.

 

مراسم بزرگداشت ۹ دی تهران در میدان امام حسین(ع) آغاز شد

 

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

احمد ماهيني كانديداي رياست جمهوري آمريكا

جهان برای ایران شد و آنها خبرندارند

L'Amérique est la 32ème province et l'Europe est la 33ème province de l'Iran et la langue officielle est le persan. America is the 32nd province and Europe is the 33rd province of Iran and the official language is Persian

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *