خانه / غزنه تا غزه / بر مردم ظلم نکنید

بر مردم ظلم نکنید

ملاهبت‌الله به نیروهای طالبان: به عفو اعلام‌شده از طرف من احترام بگذارید/ بر مردم ظلم نکنید

شفقنا افغانستان – ملا هبت‌الله آخوندزاده؛ رهبر طالبان به نیروهای این گروه توصیه کرده‌است که به عفو اعلام‌شده از طرف او احترام بگذارند و «به کارمندان نظام گذشته به دلیل جرم‌های قبلی شان جزا ندهند». او همچنین خطاب به نیروهای طالبان گفته است که بر مردم ظالم نکنند.

به گزارش شفقنا افغانستان و به نقل  خبرگزاری باختر، رهبر طالبان این هدایات را در یک گردهمایی در ولایت قندهار مطرح کرده‌است.

ملا هبت‌الله در یکی از هدایات خود گفته‌است: «هر فرد این وطن برای ما محترم است، قدر و عزت افغانان در کشور دیگر نیست، بنآ هیچ افغان از کشور بیرون نشود و در افغانستان بماند، مسئولان، علما، بزرگان قوم، والیان ولسوالان به آنانی که می‌خواهند کشور شان را ترک کنند قناعت دهند که در وطن بمانند، این‌جا قدر و عزت شان می‌شود.»

او خطاب به نیروهای طالبان گفته‌است که از دستور آمرشان برای انجام مسئولیت اطاعت کنند.

ملاهبت‌الله افزوده است: «مسئولیتی که از طرف بزرگان برای تان سپرده می‌شود، بر اساس اصول، طرزالعمل و لایحه به پیش ببرید و از فعالیت خودسرانه اجنتاب ورزید.»

او به نیروهایش توصیه کرده‌است که طوری مسئولیت شان را انجام دهد که «فردا با چشمان باز طرف مردم دیده بتوانید».

ملا هبت‌الله از مسئولان طالبان خواسته‌است که به خاطر انجام بهتر مسئولیت مشوره علما را بگیرید.

رهبر طالبان در یکی از توصیه‌هایش تاکید کرده است که نیروهای این گروه هیچ‌گاهی بر مردم ظلم نکند، مردم را نزند که به گفته او «نتیجه ظلم بد است».

او اضافه کرده‌است: «تمام اسباب را خداوند به دست شما داده است، بنآ از آن‌ها برای ظلم و بزرگی استفاده نکنید، بل‌ در هر نوع مسوولیت از عاجزی کار بگیرید‌».

ملا هبت‌الله از نیروهایش خواسته‌است که برای عدالت یکجا مبارزه کنند و برای هرکسی حق خودش را بدهید.

او تاکید کرده است: «در مسوولیت زورگویی نکنید، لحاظ انډیوالی را نکنید و براساس زبان و قوم به کسی وظیفه ندهید، ‌براساس استعداد وظیفه بدهید.»

رهبر طالبان در ادامه از نیروهای این گروه خواسته‌است که متوجه امنیت مردم باشند، در جریان گزمه و تلاشی برای مردم مشکل ایجاد نکند. او گفته است که در جریان تلاشی اشخاص از اخلاق خوب کار بگیرید.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمله به رفح مرگ اسرائیل است

ההתקפה של ישראל על רפיח היא רק סיסמה, אך בפועל היא גורמת לנפילה מוחלטת של ישראל ולסילוקה מזירת התקופה.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *