خانه / جشنواره / تجاوز به یک دولت عضو سازمان ملل

تجاوز به یک دولت عضو سازمان ملل

صهیونیست‌ها امنیت خود را در ناامنی منطقه تعریف کرده اند

سخنگوی وزارت امور خارجه حملات مکرر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه بویژه هدف قرار دادن مجدد انبار‌های مواد غذایی و دارویی در بندر لاذقیه را محکوم کرد.

صهیونیست‌ها امنیت خود را در ناامنی منطقه تعریف کرده اندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه؛ آقای سعید خطیب زاده گفت: این اقدام رژیم صهیونیستی علاوه بر اینکه تجاوز به یک دولت عضو سازمان ملل و نقض آشکار حاکمیت این کشور می‌باشد، در عین حال، اقدامی تجاوزکارانه و مصداق روشنی از اهداف بحران افکنی و آشوب طلبی این رژیم در منطقه بوده و همچنین عملی غیر انسانی و غیر اخلاقی تلقی می‌شود.
خطیب زاده تاکید کرد: سران این رژیم که ثبات، امنیت و آرامش منطقه را بر نمی‌تابند و امنیت خود را در ناامنی و هر چه بی‌ثبات‌تر بودن منطقه تعریف کرده اند، با انجام حملات مکرر به خاک سوریه و به بهانه‌های واهی و بی‌پایه و اساس، تمامی قوانین، مقررات و موازین بین‌المللی را نقض و به سخره گرفته اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه دفاع مشروع و متقابل در برابر اقدامات متجاوزان را حق دولت و ملت مقاوم جمهوری عربی سوریه دانست و از کشور‌ها و مجامع بین المللی خواست برای جلوگیری از تکرار چنین حملاتی که صلح و امنیت منطقه‌ای را به خطر می‌اندازد، اقدامات لازم را بعمل آورند، چرا که سکوت در برابر چنین رفتار‌های تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، مشوق و چراغ سبزی به این رژیم برای ادامه اعمال تجاوزگرانه خواهد بود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *