خانه / جشنواره / نجومی بگیران باید اعدام شوند

نجومی بگیران باید اعدام شوند

دستمزد یک بازیکن استقلال برابر با بودجه ورزش آذربایجان غربی

مدیرعامل باشگاه نود ارومیه گفت: بازی سختی با صدرنشین لیگ برتر داریم و فقط دستمزد یک بازیکن آن‌ها برابر با کل استان آذربایجان غربی است.

دستمزد یک بازیکن استقلال برابر با بودجه کل استان آذربایجان غربیبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ یحیی بهاری مدیرعامل و مربی باشگاه نود ارومیه در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در جام حذفی گفت: بازی با استقلال بسیار سخت و نابرابر است. نابرابر از این رو که دستمزد یک بازیکن استقلال برابر با کل بودجه ورزش استان آذربایجان غربی است.
وی افزود: فردا یک جنگ نابرابر را شاهدیم، اما ما روی همت و غیرت و تلاش و استعداد بازیکنان‌مان حساب می‌کنیم. بازیکنان ما از آکادمی تیم ما آمده‌اند و برای ارومیه هستند و فردا می‌توانند توانمندی خودشان را در معرض دید قرار بدهند و فارغ از هر نتیجه‌ای که بگیریم ما فردا خودمان را برنده بازی می‌دانیم، زیرا بازیکنان و محصولات فوتبال خودمان را به نمایش می‌گذاریم.
وی افزود: نود در مقطعی که در جام حذفی حضور داشته بازی‌های خوبی را انجام داده سال ۹۷ با اشتباه داوری پرسپولیس به زور یک بر صفر ما را برد. پنالتی ما را نگرفتند محمد انصاری باید اخراج میشد در بازی با تراکتور هم ۱۲۰ دقیقه با تراکتور کهکشانی و مصطفی دنیزی مساوی کردیم و در پنالتی هشتم باختیم استقلال تیم قابل احترامی است

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Ahmad Mahini

Marg bar Israel

I want from all my students in USA and Europe to speak persian من از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *