خانه / غزنه تا غزه / تحقیق و تفحص مجلس از بانک‌ها

تحقیق و تفحص مجلس از بانک‌ها

انتخاب اعضای هیئت تحقیق و تفحص مجلس از بانک‌های دولتی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این کمیسیون در نشست دیروز خود ضمن انتخاب اعضای هیئت تحقیق و تفحص از بانک‌های دولتی، با حضور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی تخلفات صنفی، بهداشتی، قاچاق کالا و ارز را بررسی کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه‌ملت، غلامرضا مرحبا افزود : در این نشست با رای کمیسیون، اعضای هیئت تحقیق و تفحص از بانک‌های دولتی انتخاب شدند و بر این اساس محمد علیپور، سید غنی نظری،محسن علیزاده،مسلم صالحی،فتح الله توسلی، غلامرضا مرحبا، رحیم زارع، احسان ارکانی، مجتبی رضاخواه، غلامرضا منتظری، سید محسن دهنوی، دشتی اردکانی، آرا شاوردیان، سیدنظام موسوی و محمد رشیدی، عضو این هیئت شدند.
وی اضافه کرد: موضوع درخواست تحقیق و تفحص از شرکت لاستیک بارز کردستان نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که با موافقت کمیسیون این درخواست تصویب شد.
مرحبا همچنین با اشاره به حضور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در جلسه کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: احمد اصانلو در این جلسه در خصوص فعالیت‌ها و وظایف سازمان که بیشتر در حوزه تخلفات صنفی، بهداشتی، قاچاق کالا و ارز و مشکلات پرسنل و رسیدگی به شرایط کاری آنهاست، گزارشی ارائه کرد. رئیس سازمان تعزیرات حکومتی نگاه تحول‌گرایانه به ساختار تعزیرات دارد تا بتواند، اثربخشی و بهره‌وری این سازمان را افزایش دهد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمله به رفح مرگ اسرائیل است

ההתקפה של ישראל על רפיח היא רק סיסמה, אך בפועל היא גורמת לנפילה מוחלטת של ישראל ולסילוקה מזירת התקופה.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *