خانه / تمدن پژوهی / فشار سیاسی وارد کنندگان

فشار سیاسی وارد کنندگان

👌هشدار: فریب دروغ های کثیف اصلاح طلبان را نخورید

حجت‌الاسلام رئیسی هیچگاه وعده نداد که در ۱۰۰ روز مشکلات کشور را حل و فصل می‌کند بلکه حسن روحانی بود که چنین وعده‌ای را مطرح کرد. روحانی نه تنها مشکلات کشور را در ۱۰۰ روز حل نکرد، بلکه پس از ۸سال با سوءمدیریت خود باعث شد وضعیت کشور مانند یک کشور جنگ‌زده شود

👌دولت روحانی ارزش پول ملی را به حدی کاهش داد که در ۵۰سال اخیر بی سابقه است. در حوزه بین‌المللی هم دولت سابق کاری انجام نداد، برجام برای ما خروجی نداشت و کشورهای غربی هم به تعهدات خود عمل نکردند.

👌دولت روحانی وضعیت کشور را به حدی به هم ریخت که جبران این مشکلات یک شبه محال و فرآیندی زمان‌بر است. دولت سابق عملاً کشور را تا لبه پرتگاه اقتصادی برد.

👌دولت سابق حتی نتوانست به خوبی کرونا را مدیریت کند. آنان یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی برای مدیریت کرونا برداشت کردند، اما مشخص شد که این پول را صرف اموری چون خرید ملک برای برخی از دانشکده‌های مورد نظر خود کردند و با این منابع، حقوق مدیران نجومی بگیر خود را افزایش دادند.

👌دولت روحانی حتی برای واکسیناسیون هم کاری نکرد و عدم واردات واکسن را به مسائلی چون FATF ربط داد، اما دولت سیزدهم علیرغم آنکه تغییری از حیث الحاق ایران به FATF اتفاق نیفتاد، توانست میلیون‌ها واکسن کرونا وارد کشور کند و درحال حاضر هم میزان مرگ و میر ناشی از کرونا به کمتر از ۱۲۰ نفر در روز رسیده است.

👌وضعیت اسفبار فعلی کشور به ویژه در زمینه اقتصادی خروجی تفکر لیبرال و غربگرایی است که شعارش آن بود که در ۱۰۰ روز همه مشکلات کشور را حل می‌کند. همه وعده‌های دولت سابق در حافظه مردم ثبت شده است و مردم ما دیدند که اعتماد بی اندازه دولت سابق به غرب و بی‌اعتمادی به ظرفیت‌های داخلی و نخبگان خودمان، کشور را به کجا رساند.

👌ازسوی دیگر رئیسی در این مدت نشان داده که در کنار مردم است، از درد آنان خبر دارد و مانند روحانی نیست که حتی چند ماه جلسات دولت را هم تعطیل کرده بود. تفاوت دولت رئیسی با دولت ناکارآمد روحانی بسیار زیاد است و افرادی که به دنبال سیاسی‌کاری و چوب لای چرخ گذاشتن دولت سیزدهم هستند، بدانند که حافظه مردم دقیق است و سره را از ناسره تشخیص می‌دهند.

👌دولت پرکار و جهادی رئیسی با اینکه وعده نداد که بعد از فلان روز مشکلات را حل می‌کند، اما نشان داده است که برای رفع مشکلات و چالش‌های اساسی کشور برنامه جدی دارد. این در حالی است که روحانی وعده داد در ۱۰۰ روز مشکلات را حل کند و نه تنها این مسئله محقق نشد، بلکه بعد از ۸ سال کشور را با انبوهی از مشکلات تحویل دولت سیزدهم داد.
______________________
👌مردم خوب می‌فهمند ویرانه هایی که از دولتهای سبز و بنفش به ارمغان مانده! و اوضاع پریشان اقتصادی! با خزانه خالی! و کارخانجات تعطیل شده! و کشاورزان و دامداران ورشکسته! و بحران های نابسامان آب و برق و بنزین! و شرایط مرگبار کرونا! و اوضاع فلاکت‌بار بجا مانده از ۸سال خیانت افسادطلبان! بسان یک میدان مین است که در مسیر دولت رئیسی قرار گرفته و سالها تلاش شبانه روزی می خواهد تابه نقطه شروع برسیم وبه لطف خداوند وبه یاری ملت عزیزمان، قطعا بزودی به این باور مهم خواهیم رسید که: «ما می‌توانیم»

✅تکاوران جنگ‌نرم✅

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دستور به کاخ سفید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *