خانه / جشنواره / آیا صدام زنده هست؟

آیا صدام زنده هست؟

❌خبر ویژه

سازمان اطلاعات آمریکا خبری مبنی بر زنده بودن صدام مخابره نمود
صدام تا دیروز در یمن بوده است .
🔹 حوثی ها پس از تصرف جاهای مختلف در یمن ، پس از ورود به منطقه ای به نام “میکراس” متوجه شدند که صدام زنده است و تا دیروز در اینجا زندگی می کرده است….
🔺صدام حسین زنده است ادعای روزنامه لبنانی: حوثی‌ها به ایران اطلاع داده‌اند که صدام زنده است! «همان روزی که “میخائیل رمضان” بدل صدام حسین اعدام شده بود، دیکتاتور عراق توسط نیروهای روسی به خارج از عراق انتقال داده شد.
❌صدام به همراه دخترش “رغد” روز مراسم تدفین، به یمن گریخت.» روزنامه “الدیار” نوشت: «پایگاه “إنتلجنسی” که ویژه موضوعات اطلاعات امنیتی است به نقل از “ایریک دانلو” مامور سابق سازمان سیا خبر داده که صدام حسین دیکتاتور عراق زنده است و در منطقه “میکراس” جنوب یمن به سر می برد.»
🔹 این روزنامه لبنانی در ادامه نوشت: «این پایگاه اطلاعاتی ادعا کرده که همان روزی که “میخائیل رمضان” بدل صدام حسین اعدام شده بود، دیکتاتور عراق توسط نیروهای روسی به خارج از عراق انتقال داده شد. صدام به همراه دخترش “رغد” روز مراسم تدفین، به یمن گریخت.» این پایگاه اطلاعاتی در ادامه ادعا کرد: «حوثی ها محل استقرار صدام را پیدا کرده و به ایران هم اطلاع داده اند.»
🔹 *شایان ذکر است پایگاه مصری “الفجر” نیز این خبر را منتشر کرده است. ”*

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *