خانه / تمدن پژوهی / قرنطینه هوشمند حاکمیتی است

قرنطینه هوشمند حاکمیتی است

💢 *اجرای طرح #قرنطینه_هوشمند به تعویق افتاد*

✴️ آنچه به‌عنوان قرنطینه هوشمند و به بهانه #واکسن_کرونا مقرر به اجرا شده بود، طرحی است جهانی که به‌دنبال حاکمیت هوش مصنوعی بر فرد فرد مردم است.

❗مسئولان محترم توجه کنند که هوش مصنوعی نه تنها صرفاً فنی نیست بلکه با تأثیراتی که از #دانش_سایبرنتیک پذیرفته، کاملاً جنبه‌ی #حاکمیتی دارد.

✅این مهم در دیدار اخیر امام امت با نخبگان، به صراحت مطرح شد که این دانش در اداره کشورها در آینده‌ی جهان نقش خواهد داشت.

قطعی است که باید در هوش مصنوعی به یکی از قدرت‌های برتر جهان تبدیل شویم اما از طریق «عبور از مرزهای دانش» نه تقلید مبانی، محتوایی و فنی!

نظام اسلامی نمی‌تواند با مبانی غیرتوحیدی و خلاف شرع مقدس اسلام، جامعه را کنترل نماید

بر اساس صراحت فتوای امام خامنه‌ای، حتی تجسس در حریم خصوصی افراد در پیام‌رسان‌های داخلی نیز #حرام است؛ چه رسد به آن سطح از تجسسی که هوش مصنوعی به بهانه‌ی واکسن در پی دستیابی به آن می‌باشد.

💠صراحتا اعلام می‌کنم اگر آنچه که در پروژه‌های مختلف هوش مصنوعی و کنترل سایبرنتیک صهیونیست‌ها نظیر ID2020، جامعه‌ی افزوده، تکینگی تکنولوژی و .. تئوریزه شده، در ایران اسلامی پیاده شود؛ چیزی از شرع مقدس و انسانیت باقی نخواهند ماند!

⭕سال‌ها شب و روز مطالعه کردیم و تفکر دشمن را در سایبرنتیک شناختیم تا مانع تحقق نظم نوین جهانی مورد ادعای آنها از این گذر شویم.

🌐هیهات از نقض اصول دینی و انسانی به‌واسطه‌ی راهبرد جریان صهیونیسم و ننگ بر ما اگر به‌عنوان «نظام معترض جهانی» در این #ظلم_عظیم جهانی ساکت بنشینیم!

✍️مهندس شکوهیان‌راد
https://chat.whatsapp.com/Dm6tU4ACEmKLG39BanGWvM

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ترافيك گرسنه ها و بيكار ها و ندار ها!

ترافیک گرسنه ها و بیکار ها و ندار ها!

آیا ترافیک سنگین جاده ها نشان بی پولی ، بیکاری ، فقر و گرسنگی مردم ایران است؟ آیا اینها فقط تعداد انگشت شماری هستند؟ خط فقر کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *