خانه / جشنواره / شروع دوباره زارعی

شروع دوباره زارعی

[۱۱/۹،‏ ۱۷:۱۹] رحیمی رصاف: علی دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ماهین نیوز، درباره اختلافاتی که اخیراً میان مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ ایجاد شده است، گفت: مطمئناً اگر بازیکنانی مثل مهدی طارمی نبودند موفقیت‌هایی که اسکوچیچ اخیراً به دست آورده است، اتفاق نمی‌افتاد. شما باید این را حساب کنید که طارمی در بازی‌هایی که تیم ملی در مرحله قبل و همین مرحله انجام داد، چند گل زده و چند پاس گل داده است. باید ارزش بازیکنان بزرگ تیم ملی را بدانیم و این مسائلی که به وجود آمده است به هیچ عنوان قابل قبول نیست. طارمی حق داشت که در این مورد صحبت کند.

وی در ادامه با انتقاد از سرمربی تیم ملی تصریح کرد: اسکوچیچ بدون شک در دنیای فوتبال مربی بزرگی نیست که بخواهد از تاکتیک‌ناپذیری یا تاکتیک‌پذیری بازیکنان ایرانی صحبت کند. به اعتقاد من اولین اشتباه را سرمربی تیم ملی انجام داد که در مورد بازیکنان ایرانی صحبت کرد. بدون شک اسکوچیچ نباید یادش برود که در ایران در کجاها و در کدام تیم‌ها مربیگری کرده و با چه کارنامه‌ای به تیم ملی رسیده است.
[۱۱/۹،‏ ۱۷:۲۳] رحیمی رصاف: به گزارش خبرگزاری ماهین نیوز، با مدال طلایی که امیرحسین زارع در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ گرفت، پیج اینستاگرامی اتحادیه جهانی کشتی به او لقب پادشاه جدید سنگین وزن را داد.

او در غیاب گیبل استیوسون جوان ۲۱ ساله آمریکایی که در ثانیه‌های پایانی فینال المپیک موفق به کامبک شده و گنو پتریاشویلی گرجستانی را شکست داد، طلای جهان را از آن خود کرد.

کشتی‌گیر ۲۱ ساله آملی در اسلو، طاها آکگول ترک را در نیمه نهایی از پیش رو برداشت و در فینال نیز از سد پتریاشویلی گذشت. کشتی‌گیری که در المپیک مغلوبش شده بود.

بعد از این اتفاق گیبل استیوسون که بعد از طلای المپیک، ورود رسمی‌اش به کشتی کج را با قراردادی رسمی فاش کرد، گفت که برای مبارزه با زارع به تشک بازخواهد گشت.

او وقتی که زمان مسابقه دوستانه دو تیم ایران و آمریکا، روز ۲۳ بهمن ماه اعلام شد، کری دیگری برای قهرمان ایرانی خواند و از ایران خواست که حتما زارع را با خود به آمریکا بیاورند تا دو جوان طلایی سنگین وزن، با هم رودررو شوند.

امیرحسین زارع حالا دیگر تمریناتش را بار دیگر آغاز کرده و به نظر می‌رسد مهم‌ترین مسابقه‌ای که پیش رویش قرار دارد، همین مسابقه دوستانه با آمریکایی‌ها باشد.

قهرمان ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد جهان قرار است کار خود را با لیگ استارت بزند و به نظر می‌رسد او روز شنبه هفهته آینده، در دور برگشت لیگ برتر آزاد، تیم شهرش فولادین ذوب آمل را همراهی خواهد کرد.

البته با توجه به اینکه این تیم یدالله محبی دیگر مدعی سنگین وزن را هم در اختیار دارد، ممکن است زارع تنها در مرحله پایانی لیگ برای آملی‌ها کشتی بگیرد، اما اکنون در اردوی آماده سازی تیمش در آمل حضور دارد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *