خانه / جشنواره / فاذا مرضت فهو یشفین

فاذا مرضت فهو یشفین

 

مجیدی:
⭕️امروز تنگه احد نظام دست کیست؟

در حالی که انقلابی ها و اصول گراها مشغول تقسیم غنایم انتخابات ریاست جمهوری و کسب پست و مقام هستند یک‌ اتفاق خیلی عجیب در کشور شکل گرفته است و تنگه احد را به دست دشمن داده است.
در تاریخ ۲۸ مهر، تجمعی در مقابل مجلس شورای اسلامی، در مخالفت با واکسن اجباری انجام شد. صرف نظر از ماهیت این تجمع، اتفاق مهمی که افتاد این است که علاوه بر این که صدا و سیما و رسانه های رسمی ایران، آن را بایکوت کردند، بی بی سی جنایت کار هم آن را بایکوت و فیلتر کرد!!!
سوال: چرا بی بی سی که از بال زدن یک پشه، سوژه علیه نظام می سازد در کنار صدا و سیمای ایران، همچون قیچی، این خبر و خواسته تجمع کنندگان را قیچی کرد؟! بایکوت کردن این موضوع، چه منفعتی برای بی بی سی و سیاست گذاران و حامیان آن دارد؟!
پاسخ به این سوال، کلید راه گشای تمام ابهامات کرونایی و واکسن است.
کاری که جنگ ۸ ساله، فتنه منافقین، فتنه ۷۸، فتنه ۸۸، فتنه داعش، فتنه بنزین، فتنه طالبان، تحریم اقتصادی و خرابکاری جریان لیبرال نتوانست انجام دهد، سیاست های WHO، در حال به ثمر رساندن آن است! هر کسی هم که مخالفت کند، انگ بی سوادی، انگ دخالت در کار تخصصی و اخیرا انگ ضد ولایت فقیه و هزار انگ دیگر به او می چسبانند!
زیرا این، یک کودتا و یک اشغال نرم است که نباید کسی به آن مشکوک شود!
استراتژی این کودتا، بر بستر کرونا هراسی و واکسن قراردارد!
آن چیزی که مسئولین، نمایندگان مجلس، امنیتی ها و اکثر انقلابی ها را خام و خواب کرد دو چیز است:
♦️یک. مقایسه آمار ابتلا و کشته های ایران، با کشورهای پیشرفته مثل آمریکا، آلمان، ایتالیا، انگلیس و …! در این مقایسه، اگر ایران، گرفتار ابتلا است، کشورهای پیشرفته هم گرفتار هستند و لذا ستاد کرونای ایران، زیر بار این همه تحریم، خوب عمل کرده است! غافل از این که این مقایسه و برجسته کردن آن، یک تله ذهنی برای انحراف ذهن مسئولین است. ایران را باید با کشورهای همسایه و فقیر تر مثل یمن، افغانستان، عراق، تاجیکستان و ۵۵ کشور آفریقایی مقایسه کرد تا واقعیت کرونا هراسی مشخص شود؟! ‌زیرا هر کشوری که از WHO کمتر تبعیت کرده است پاک تر است! نمونه اعلا و بی نظیر آن عراق با برگزاری تجمع بی نطیر اربعین با ۱۷ میلیون زائر و بدون رعایت پروتکلها است!
♦️دو. دومین عامل انحراف ذهن اکثر مسئولین، استفاده ابزاری از واکسن زدن رهبر معظم انقلاب و برجسته کردن آن است. در حالی که اولا، از حدود ۲۲ دستور ایشان، فقط این دستور، عین پیراهن عثمان علم شد و بقیه، عامدانه زمین ماند. ثانیا کلید واژه رهبر معظم، واکسن مطمئن بود و صراحتا واکسن آمریکایی و انگلیسی را ممنوع کردند!
حال سوال مهم: وقتی ما در داروی کودکان تحریم هستیم آیا تامین واکسن از روی دیوار مهربانی از کشورهای متخاصم، یک تامین مطمئنی هست؟!
وقتی خود فایزر اعلام می کند که تحقیقات ما روی زنان باردار کامل نشده است و همزمان، در ایران اعلام می کنند که دو میلیون دوز فایزر برای زنان باردار، وارد خواهد شد، آیا دستور رهبر معظم مبنی بر واکسن مطمئن و ممنوعیت واردات واکسن آمریکایی رعایت شد؟!
وقتی بر خلاف همه توصیه های بین المللی، واکسن کودکان شروع می شود آیا ملاحظه رهبری، در اطمینان به واکسن، رعایت شد؟! و …
این همان تنگه احد است که از دست رفت. ما نمی خواهیم این موضوع را در یک پست عمومی بازتر کنیم لذا صرفا به دو پژوهش آقای دکتر حجت عسگری زاده، ارجاع می دهیم:
♦️طبق پژوهش اول با عنوان «ضرورت توجه به فوتی های کلی در کشور، علیرغم واکسیناسیون عمومی کرونا» ، تعداد مرگهای ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ (بعد از واکسیناسیون) حدود ۶۰ هزار نفر بیشتر از دوره مشابه سال ۱۳۹۹ است! این ۶۰ هزار نفر، به چه علتی فوت کرده اند؟!
♦️طبق پژوهش دوم با عنوان « مقایسه میان آمارهای رسمی تلفات کرونایی ثبت شده و میزان واکسیناسیون در کشورهای مختلف» اکنون، اکثر کشورهای با پوشش واکسیناسیون بالاتر و از جمله، کشور ملکه الیزابت، درصد ابتلا و مرگ بیشتری دارند! چرا؟! والله العالم.
لذا به قطع و یقین، می شود گفت، واکسیناسیون، آن هم به شکل اجباری، صرفا برای مهار کرونا نیست بلکه:
یک. آغاز پروژه حکمرانی مجازی است!
حکمرانی مجازی، صرفا هول دادن مردم به سمت اینترنت نیست، بلکه حکومت بر مردم با استفاده از فناوری های زیستی است.
دو. سالی دوبار واکسن برای هر فرد، یک کاسبی اقتصادی با سود بالاست.
سه. خالی کردن خزانه جمهوری اسلامی و خنثی کردن طرح های اقتصاد مقاومتی است.
و بی بی سی خبیث، مایل نیست ذهن ها به سمت فهم این موضوعات متوجه شود.
پی نوشت:
یک. کرونا هست ولی کرونا هراسی دروغ است.
دو. هر کسی واکسن مطمئن سراغ دارد بزند.
سه. برای پی بردن به دروغ کرونا هراسی، تناقضات، تعارضات و بعضا دروغهای گفتاری، آماری و عملکردی مسئولین مربوطه در داخل و خارج از ایران را ردیابی کنید.
والسلام. دوم آبان ۱۴۰۰
نشر معا

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

https://www.maahinnews.ir/?p=53680

ائتلاف بین المللی توسعه رزم آوران کشور

در سال جدید و توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت‌های مردمی با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *