خانه / جشنواره / استاندار تل اویو هم عوض شود

استاندار تل اویو هم عوض شود

🚨 مورخ صهیونیست: در جنگ آینده با ۲۵۰ هزار موشک، اسرائیل را نابود خواهند کرد

🔹«یوسی هلیوی» در روزنامه «معاریو» نوشت: معادله پیشین که می‌گفت جنگ‌های اسرائیل در «میدان‌های دشمنان» رخ می‌دهد، تغییر کرده و بر اساس گزارش‌های امنیتی، جنگ بعدی در قلب این رژیم رخ خواهد داد.

🔹بیشتر برآوردها نشان می‌دهد جنگ نابودکننده فراگیر از «گوش دان» تا «ایلات» در خواهد گرفت و تمام مناطق در سرزمین‌های اشغالی روزانه تحت شلیک هزاران موشک قرار می‌گیرد و علاوه بر آن حملات زمینی نیز به شهرک‌های صهیونیستی مرزی صورت خواهد گرفت.

🔹برآوردهای امنیتی می‌گویند ۲۵۰ هزار موشک به فرماندهی ایران و گروه‌های فلسطینی، رژیم صهیونیستی را نشانه گرفته‌اند. روزانه ۳۰۰۰ موشک به شهرها، شهرک‌ها، فرودگاه‌های نظامی، بندرها، مسیرها، سامانه‌‌های کنترل از راه دور، پایگاه‌های ارتش وانبارهای سلاح ارتش شلیک خواهد شد.

🔹این جنگ فراگیر حتمی است اما زمان آن مشخص نیست و صراحتاً باید گفت، این جنگ منجر به نابودی «دولت اسرائیل» خواهد شد؛ مانند همان تخریب‌هایی که در یک دهه اخیر در عراق، سوریه، لبنان، لیبی و یمن رخ داد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

مصلی در انتظار

فعالیت متروی تهران امشب برای خدمت‌رسانی به علاقمندان به شرکت در آیین وداع با رئیس‌جمهور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *