خانه / اسلم قزوینی / حزب الله لبنان قدرت برتر

حزب الله لبنان قدرت برتر

⚠️ *مقاومت حکیمانه حزب الله لبنان یا شبه مقاومت فانتزی؟!*

🔹سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود پیرامون ارسال سوخت ایران به لبنان، تشکیل دولت، انتخابات و … باز هم بر معادله طلایی تامین امنیت و آرامش (مردم / ارتش / مقاومت) تاکید کرد.

🔸تشکیلات حزب الله لبنان علی‌رغم تمامی فشارها، کمبودها و دشمنی‌های داخلی، خارجی و بین المللی در اوج اقتدار قرار دارد. حزب الله وعده‌ای نمی‌دهد مگر اینکه آن را محقق می‌کند. از این رو برای همگان – حتی دشمنان حزب الله و در راس آنها، صهیونیست‌های جنایتکار – محرز و مسلّم شده که عقلانیت و منطق حاکم بر کادر رهبری و بدنه اجتماعی حزب الله؛ سرمایه بنیادین جریان مقاومت است. زیرا حزب الله:

۱. *”می‌داند که چه می‌خواهد”*
۲. *”می‌داند آن چه را که می‌خواهد، چگونه بدست می‌آید”*

🔹جریان مقاومت و به خصوص حزب‌الله، آموخته‌اند که ورود به هر معرکه‌ای که بدون استراتژی مناسب صورت بگیرد؛ دستاورد چندانی نخواهد داشت. تفاوت *”مقاومت حکیمانه”* با *”مقاومت فانتزی”* در همین نکات است.

🔸فرماندهان شهید مقاومت مانند حاج‌عماد مغنیه، ابومهدی المهندس، حاج قاسم سلیمانی، مصطفی بدرالدین، علی توسلی و .‌‌.. با هدایت الهی و هوشمندی دریافته بودند که پلن‌های خود را از کجا، چه زمانی، چگونه و با کدام نفرات، ادوات، ابزار و امکانات شروع کرده و در کجا، چه وقتی و با چه نتیجه‌ای آن‌ها را خاتمه دهند. تنها برخی از دستاوردهای این *مقاومت حکیمانه* برتری‌های پیایی در نبردهای لبنان و غزه، در هم شکستن توطئه پیچیده و مخوف داعش و ناکام گذاشتن طراحی‌های خبیثانه آمریکا در منطقه بوده است.

🔹مرور اوضاع و احوال در سراسر منطقه غرب آسیا گویای آن است که *مقاومت فانتزی* و فاقدِ:
– اهداف واضح و قابل دسترسی؛
– استراتژی متناسب با ابعاد معضلات و مسائل؛
– الگوی صحیح دوستی و دشمنی؛
– معادله کارآمد و پایدار برای جلب منفعت و دفع ضرر؛
راه به جایی نخواهد داشت و می‌بایست در مقابل آدرس‌های غلطی که *”شبه‌مقاومت با آب و تاب و رنگ و لعاب”* را به جای *”مقاومت حکیمانه”* دنبال می‌کنند، هوشیار بود.

🔸هدیه به محضر ارباب بی‌کفن و سیدالاحرار، حضرت اباعبدالله الحسین (سلام الله علیه)، شهدای دشت نینوا و رهروان آنان در جبهه مقاومت اسلامی، از جمله حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس صلوات

🔹سعید شهرابی فراهانی / کارشناس حوزه سیاسی و امنیتی

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *