خانه / غزنه تا غزه / وقایع شمران

وقایع شمران

‍ وقایع شمیران را ورق بزن؛

هجدهمین شماره مجله چند رسانه‌ای «وقایع شمیران» منتشر شد

 

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران از انتشار هجدهمین شماره مجله چند رسانه‌ای «وقایع شمیران»، ویژه مردادماه ۱۴۰۰ در ۲۰ صفحه از سوی اداره روابط عمومی این منطقه خبر داد.

 

‌به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ محمد رضا پارسیان با اشاره به این مطلب گفت: این مجله چند رسانه ای با هدف ایجاد فرصتی برای ارتقاء سطح ارتباطات شهروندی با مدیریت شهری شمال تهران با انتشار مطالب متنوع به صورت آنلاین منتشر و با قابلیت نمایش متن، عکس، صوت، ویدئو و پادکست از طریق تلفن همراه، تبلت، رایانه و سایر دستگاه های دیجیتال قابل مشاهده و تورّق است.

 

پارسیان افزود: این شماره نشریه به مطالبی چون یادداشت شهردار منطقه یک در خصوص شهر هوشمند و جلب رضایت شهروندان، بازگشایی موزه مرحوم دکتر حبیبی، رونمایی از کتاب در جستجوی شمیران، افتتاح بوستان آموزش ترافیک، پا به پای تاریخ در محله کاشانک، آشنایی با باغ کتیبه های نیاوران‌ ویژه برنامه‌های محرم ۱۴۰۰ و … پرداخته است.

 

گفتنی است؛ مخاطبان ارجمند برای دسترسی به آرشیو این مجله به آدرس Region1.Tehran.ir/VaghayeShemiran و برای مشاهده هجدهمین شماره «وقایع شمیران» به آدرس زیر مراجعه و مطالب را با یک کلیک ساده بخوانید و بشنوید. پس فرصت مطلع شدن «وقایع شمیران» را به آسانی از دست ندهید.

 

https://region1.tehran.ir/magazine98

 

#شهرداری_منطقه_یک

#شمیران_نگین_تهران

#منماسکمیزنم

#تهران_۱۴۰۰

@TEHRANmunicipality01

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمله به رفح مرگ اسرائیل است

ההתקפה של ישראל על רפיח היא רק סיסמה, אך בפועל היא גורמת לנפילה מוחלטת של ישראל ולסילוקה מזירת התקופה.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *