خانه / جشنواره / خط قرمز خروج نیروهای آمریکایی

خط قرمز خروج نیروهای آمریکایی

طالبان: ۳۱ آگوست خط قرمز خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان است

شفقناافغانستان- سخنگوی طالبان اعلام کرد که ۳۱ آگوست (۹ سنبله) خط قرمز خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان به شمار می رود و هر گونه تمدید این مدت زمانی به منزله اشغال این کشور است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقناافغانستان به نقل از آر تی عربی، سهیل شاهین در گفت وگو با شبکه انگلیسی اسکای نیوز بیان کرد: جوبایدن، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده است که ۳۱ آگوست همه نیروهای نظامی کشورش از افغانستان خارج خواهند شد لذا اگر که این زمان را تمدید کنند این مساله به این معنا است که آنها (زمان) اشغال این کشور را تمدید کرده اند در حالی که نیازی به آن نیست.

وی ادامه داد: اگر که آمریکا و یا انگلیس برای ادامه روند خروج زمان بیشتری را درخواست کنند، پاسخ خیر خواهد بود و یا اینکه عواقبی در انتظارشان خواهد بود.

سخنگوی طالبان افزود: تمدید حضور نیروها موجب بی اعتمادی بین ما خواهد شد و اگر قصد ادامه اشغال داشته باشند این مساله با واکنش همراه خواهد بود.

این خبر را در آر تی عربی ببینید

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اسکار اسلامی

سینمای نجیب ایران در یافتن راه خود با سنگلاخ های عظیم و چالش های بزرگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *